I morgen er en spennende dag..

Maria med 2 små

Forumet er livet
Er veldig spent. Siden jeg har ei med downs fra før så får jeg en tidlig ultralyd for å sjekke nakkefolden. Er sikkelig spent og har  mange tanker.

Risikoen for å få et barn til er jo liten, men har jo fått en påminnelse om att det er mye som kan skje.
Kryss fingrene for meg da jenter :)

Lykke til =)

Lykke til:-)

Jeg krysser alt jeg har for deg! Vet hvordan det føles. Jeg var om fredagen fordi jeg også har født et barn med downs fra før. Men prøvene var superfine, så jeg ble  mye roligere etter timen. Vet ikke hvor du skal, men jeg var på rikshospitalet hos en som het Åke ett eller annet. Drivende dyktig!!!! Lykke, lykke til!

Lykke til :)

Vesle Helmine skrev:
Jeg krysser alt jeg har for deg! Vet hvordan det føles. Jeg var om fredagen fordi jeg også har født et barn med downs fra før. Men prøvene var superfine, så jeg ble  mye roligere etter timen. Vet ikke hvor du skal, men jeg var på rikshospitalet hos en som het Åke ett eller annet. Drivende dyktig!!!! Lykke, lykke til!

Jeg skal på åse sykehus til en lege som jobber i trondheim. Han skal vist være veldig flink han også så krysser fingrene.Fikk du blodprøve også eller?

Maria med 2 små skrev:

Vesle Helmine skrev:

Jeg skal på åse sykehus til en lege som jobber i trondheim. Han skal vist være veldig flink han også så krysser fingrene.Fikk du blodprøve også eller?

Oki, du bor der ja :-) Jeg tok blodprøver forrige onsdag, men har ikke fått svar på dem enda. Veldig spent på å høre hvordan det har gått!

gikk godt med oss i dag, fikk en betryggende beskjed om at sjangsen vår var 1:437400.. :-) 

Back
Topp