I morgen er det

Lano

Blir kjent med forumet
UL for min del, og jeg kjenner jeg gruer meg... Kjenner ingenting denne gang. Er redd for at jeg ikke har respondert på medisinene. (nye medisiner da). Men tidligere har jeg alltid kjent "aktivitet" i eggstokkene. Denne gangen er jeg helt symptom-fri !! Det kan vel umulig være et godt tegn vel?

Merker dere noe i eggstokkene når dere går på medisiner?

Hei! Jeg merket svært lite under medisineringen. Hos meg så de 12 eggposer på ultralyden, og 8 egg ble tatt ut.

Lykke til i morgen, det går nok fint:-)

Spennende ♥

Jeg kjente denne gangen, kjente ikke de to andre gangene. Og det var egg alle gangene :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har hatt sånn type bobling i området der nede alle tre gangene! Første fikk jeg bare 3 egg ut (Kort regime) andre fikk jeg ut 7 og denne gangen vet jeg ikke siden UL er på fredag :) Håper på positivt utfall for deg :)

Har hatt sånn type bobling i området der nede alle tre gangene! Første fikk jeg bare 3 egg ut (Kort regime) andre fikk jeg ut 7 og denne gangen vet jeg ikke siden UL er på fredag :) Håper på positivt utfall for deg :)

Tusen takk for det :) Lykke til med deg og ;)

Hvordan gikk det???

Jo, det gikk fint:) fant 15 eggposer. Var mellom 8 og 14, så må gå to ekstra dager på puregon. Så ny kontroll fredag. Mulig uttak mandag eller tirsdag. :) spennende!

Back
Topp