I morgen er det tid for ny UL

Lykke til i dag! Krysser alt jeg har for at ho har snudd seg! Hvis ikke så har dere en god plan, og det virker som du er greit innstilt på at det kan gå mot KS. Uansett går det her kjempefint! :)

Hvordan gikk det?

Det gikk greit nok fortsatt seteleie. Ny kontroll tirsdag og får evt dato for ks da. Blir innen 3.mars hvertfall ;-)

Hun veier ca 2830 og er frisk og fin.

Fikk noen forholdsregler i forhold til hvis vannet går eller riene begynner. Går vannet skal jeg legge meg ned og ringe føden. Begynner riene er det bare å komme inn med en gang. Ha lav terskel for å ringe. Ved begge tilfeller skal jeg slutte å spise og drikke.

Frisk og fin liker vi :)

Men hvis ho faktisk har snudd seg innen tirsdag, går du bare som vanlig fram til termindato da? Eller får du ks innen 3.3 uansett nå?

Hvis hun har snudd seg så utgår ks :-) så da blir det vanlig fødsel.

De skal også sjekke leie når jeg evt kommer inn til ks. Og har hun snudd seg da så blir det også vanlig fødsel. :-) så er ikke låst liksom.

Men, snur hun seg nå så vil jeg ikke være i tvil om hva som skjer, for det vil merkes.

Så utrolig spennende! Krysser alt jeg har, kom igjen frøken: snu deg!

[q uote="Junibarn84, post: 17111245, member: 84644"]Så utrolig spennende! Krysser alt jeg har, kom igjen frøken: snu deg![/quote]

Ja kanskje hun hører på deg ;-) tror hun er like sta som mammaen som kom med rumpa først. Hehe..,

Tror også mamma får rett i at det blir et februarbarn. Hun har sagt det hele tiden, men vi har da sagt at selvom Herman kom 8 dager før trenger ikke lillesøster å gjøre det. Men blir det ks så er jo sjansen for det større.

Håper at den lille i magen velger å snu seg etterhvert. Men uansett så er et planlagt keisersnitt noe å se fram til. Håper det løser seg. Blir vel spennende å se på tirsdag om hva planen blir framover,
godt at alt ellers er som det skal:-)

Håper hun velger å snu seg, ellers må du ha masse lykke til med ks.

Håper jenta di snur seg til tirsdag! Her hadde min snudd seg heldigvis, så nå ser jeg frem mot vanlig fødsel :)

Håper jenta di snur seg til tirsdag! Her hadde min snudd seg heldigvis, så nå ser jeg frem mot vanlig fødsel :)
Håper det jeg også, men magefølelsen og hennes bevegelser i magen sier meg at hun ikke kommer til å gjøre det. Så forbereder meg veldig på KS nå. Og syns det hele er litt sprøtt at jeg faktisk om to dager kan vite bursdagen hennes. Og at neste helg så er vi kanskje en familien på 4!!! At Herman min plutselig er storebror. Huff... Kommer garantert til å stortute når jeg ser han etter at vesla har kommet til verden. Uansett hvordan hun kommer ut.

Og jeg gruer meg bare litt til evt. KS. Akkurat nå er jeg mest redd for at vannet skal gå eller riene komme for da er det rett på sykehuset liksom. Og alt blir liksom så annerledes da. Så kjenner etter alle type vondter om dagen og føler meg egentlig litt sprø!!

Håper det jeg også, men magefølelsen og hennes bevegelser i magen sier meg at hun ikke kommer til å gjøre det. Så forbereder meg veldig på KS nå. Og syns det hele er litt sprøtt at jeg faktisk om to dager kan vite bursdagen hennes. Og at neste helg så er vi kanskje en familien på 4!!! At Herman min plutselig er storebror. Huff... Kommer garantert til å stortute når jeg ser han etter at vesla har kommet til verden. Uansett hvordan hun kommer ut.

Og jeg gruer meg bare litt til evt. KS. Akkurat nå er jeg mest redd for at vannet skal gå eller riene komme for da er det rett på sykehuset liksom. Og alt blir liksom så annerledes da. Så kjenner etter alle type vondter om dagen og føler meg egentlig litt sprø!!
Lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg :)

Hvordan gikk det? Hadde hun snudd seg? :) glemte å si at min ble estimert til 3200 g, og jeg merket ingenting til snuoperasjonen :eek:

Back
Topp