Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det jeg også, men magefølelsen og hennes bevegelser i magen sier meg at hun ikke kommer til å gjøre det. Så forbereder meg veldig på KS nå. Og syns det hele er litt sprøtt at jeg faktisk om to dager kan vite bursdagen hennes. Og at neste helg så er vi kanskje en familien på 4!!! At Herman min plutselig er storebror. Huff... Kommer garantert til å stortute når jeg ser han etter at vesla har kommet til verden. Uansett hvordan hun kommer ut.Håper jenta di snur seg til tirsdag! Her hadde min snudd seg heldigvis, så nå ser jeg frem mot vanlig fødsel![]()
Lykke til i morgen! Krysser fingrene for degHåper det jeg også, men magefølelsen og hennes bevegelser i magen sier meg at hun ikke kommer til å gjøre det. Så forbereder meg veldig på KS nå. Og syns det hele er litt sprøtt at jeg faktisk om to dager kan vite bursdagen hennes. Og at neste helg så er vi kanskje en familien på 4!!! At Herman min plutselig er storebror. Huff... Kommer garantert til å stortute når jeg ser han etter at vesla har kommet til verden. Uansett hvordan hun kommer ut.
Og jeg gruer meg bare litt til evt. KS. Akkurat nå er jeg mest redd for at vannet skal gå eller riene komme for da er det rett på sykehuset liksom. Og alt blir liksom så annerledes da. Så kjenner etter alle type vondter om dagen og føler meg egentlig litt sprø!!