I morgen er det tid for ny UL

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Bare timer igjen egentlig. Har ikke time før 13.30 i morgen, men skal først til akupunktør 09.30, så dagen går jo. Håper bare jeg sovner i kveld. Er mye tanker i dag merker jeg. Ligger hun fortsatt i seteleie? Hvis hun gjør det, er det noen sjans for at hun snur seg selv?

Har også kommet frem til at, og samboeren er enig, om at HVIS hun ligger i seteleie fortsatt så blir det keisersnitt, og ingen bortsett fra mamma får vite datoen. Hun må nesten vite det fordi hun skal passe Herman i såfall. ;-) Men hun får ikke vite klokkeslett på når vi evt blir tatt inn. For ellers venter hun bare på tlf om at alt er bra og hun er født liksom.

Så har vi blitt enige om at samboeren bruker tid sammen med lillesøster når jeg sys sammen, uten å ha noe kontakt med andre. Altså han skal ikke si til noen at hun er født før jeg er sammen med dem. Dette fordi jeg gjerne vil være tilstede når vi deler nyheten med familie og venner. Da får vi også gitt beskjed om at alt er bra med meg. :)

Det er jo en sjanse for at hun HAR snudd seg, og da blir jeg overlykkelig. Men, jeg må tenke ganske mye på at hun ikke har gjort det, for det sier magefølelsen min. Og bevegelsene hennes er ikke endret.

Har muligheten til vendingsforsøk på torsdag, men tror jeg lar det være. Det er en risiko for at morkaka løsner blant annet, og det ender i hastesnitt, og det ønsker jeg ikke. Skal det blir ks vil jeg ha planlagt, og ha mer "kontroll" liksom. Hvis dere skjønner?! Altså, alt kan jo skje under en vanlig vaginal fødsel altså, men ja...

Kanskje jeg bare skal legge meg nå så kanskje det går fortere til i morgen?

Hadde valgt ks uten tvil æ også hadde frøkna her vært i seteleie. Lykke til imårra

Hadde valgt det samme.
Å super plan dere har. Lurt å tenke hvis :) masse lykke til i morgen.

Masse masse lykke til imorgen. Skal krysse fingrer og tær for deg. Høres ut slm dere har en god plan om det skulle blitt ks
gode tanker sendes din vei. :-)

Lykke til :) skal på ul på fredag selv, snuppa mi lå i tverrleie forrige uke, og det er jo heller ingen gunstig stilling.. krysser fingrene for at begge trollejentene har snudd seg!!

Lykke til på ultralyd! :))

Masse lykke til!!! Har tenkt mye på deg de siste dagene...utrolig kjip å plutselig miste kontakt fra alle i gruppa på SM uten forvarsel! Håper virkelig at ho har snudd seg, men det er nok lurt å ikke få for store forhåpninger som du sier, og at du heller er forberedt på å få en planlagt KS, og blir positivt overraska hvis du ikke trenger det. Håper du får sovet i natt!

Masse lykke til! :)

Masse lykke til!!! Har tenkt mye på deg de siste dagene...utrolig kjip å plutselig miste kontakt fra alle i gruppa på SM uten forvarsel! Håper virkelig at ho har snudd seg, men det er nok lurt å ikke få for store forhåpninger som du sier, og at du heller er forberedt på å få en planlagt KS, og blir positivt overraska hvis du ikke trenger det. Håper du får sovet i natt!
Ja fader ble irritert da ja :-/ makan...

Takk for at du tenker på meg. Tar nok tid før jeg sovner. Tenker mye mye rart nå.

Lykke til! Jeg skal på ul fredag, og har samme magefølelse som deg, at sparkene går i blæra og hodet er mot ribbebeina... :( men får man velge ks selv? Fikk bare beskjed om at dersom ting ikke hadde ordna seg ble det vendingsforsøk.... Og om man velger ks... blir denne datoen i god tid før termin slik at man er sikker på at ting ikke starter av seg selv?

Masse lykke til, krysser fingrene for at hun har snudd seg!

Lykke til! Jeg skal på ul fredag, og har samme magefølelse som deg, at sparkene går i blæra og hodet er mot ribbebeina... :( men får man velge ks selv? Fikk bare beskjed om at dersom ting ikke hadde ordna seg ble det vendingsforsøk.... Og om man velger ks... blir denne datoen i god tid før termin slik at man er sikker på at ting ikke starter av seg selv?
Kan få vendingsforsøk, men mange sykehus gjør ikke det lenger. Jeg får det hvis jeg vil, men tar ikke sjansen. Er en ørliten risiko for hastesnitt pga morkakeløsning blant annet.

Dato for ks blir vel ca 1 uke før termin tenker jeg...

Takk for lykkeønskninger jenter...

Nesten ikke sovet i natt, drømt både det ene og det andre liksom.... Jaja...

Back
Topp