I morgen er det min tur. Oppdatert

Silje1982

Forumet er livet
Ja, i morgen er det min tur til å dra på ultralyd. Heldigvis er det i morgen tidlig så jeg slipper å gå og grue meg for det er det jeg gjør. Eller det vil si at jeg har veldig blandet følelser:) Jeg føler meg gravid, men er jo livredd for at ikke hjerte banker eller at noe skjer. Huff, så kryss fingrene for meg jenter og håp at jeg fortsatt er gravid:)

-----------------------------------------

Ja, da sitter jeg helt skjelven i bilen og ser på det nydelige bildet av babyen min:) Den var helt perfekt der han lå og beveget seg:) Fikk samme termin og alt så bare flott ut så nå puster jeg lettet ut;) Jeg er så utrolig glad jenter og gleder meg til å komme hjem og vise bilde til mannen min:) I dag blir en travel dag for vi skal først ha babybesøk og så skal vi på babybesøk så det blir liten tid her inne med dere dessverre. Ha en super dag i det fine været:)

Lykke til i morra - det går nok kjempefint[:)]

, jeg[:)]

[:D] Går nok så fint, må du komme jublende tilbake hit med full rapport

Masse lykke til [:)] Jeg skal på fredag, så jeg kjenner følelsen du har..

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Lykke til i morra - det går nok kjempefint[:)]

, jeg[:)]

Takk søte snupper:) Da er det en time til ultralyd:) Veldig spennende:) Skal oppdatere dere når jeg er ferdig:)

Så spennende [:D] Gleder meg til og høre om det når du kommer tilbake [:D]

jaaaaaaaaaaaa, så herlig. Kose deg med herlige bilde av lille babyen !!!

Så herlig [:D][:D] nå får du bare kose deg masse resten av tiden [:D][:D]

Å! Så flott at alt var bra! Blir sikkert gubben overlykkelig også! Koselig å ha bilder å vise fram!
I dag er dagen for fine ting merker jeg<3

Fint at den lille hadde det bra. Kos deg masse i dag med babybesøk[:D][:D][:D]

Så godt å høre at du fikk se et bankende hjerte [:)]

Takk jenter[:)] Jeg er så glad og lettet[:)] Jeg er jo jammen meg gravid og jeg skjønner det ikke[:D] Jeg har sett min lille skatt og alt så fint ut[:D] Skal prøve og kose meg, men det går vel ikke lang tid før jeg finner noe nytt og bekymre meg for[8D][:D]

Back
Topp