i morgen er det gy

tigergirl

Forumet er livet
for å se om 8 dager med puregon har gjort sitt, håper det er et stort og fint egg som er klart. sist ble det 13 dager med puregon...

gleder meg til å se:)

Masse lykke til med ul imorgen.. Håper det er et klart egg der nå...

Lykke til på kontrollen i dag!![:D]

Hvordan har det gått med deg hos gyn?? Håper du har postive nyheter vennen![:D]

så spennende [:)] håper det gikk veldig bra!

tja var ikke noen egg som lå klar, ingen som skilte seg ut, de fleste lå bare på 8 millimeter, og for at eggløsningen skal skje bør egget være alt mellom 19-25 milimeter, så nå skal jeg øke dosen til 75IE og innigjen til henne på torsdag, så håper kroppen klarer å produsere østrogen slik at et egg kan vokse.
men sist var jeg inne på dag 19 og da var det et egg som var 13 milimeter, så jeg vet at hos meg tar det litt tid.

klemmer fra meg :) og takk for alle lykke til og ønskene

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med kontroll i morgen! Håper Puregon har gitt resultater! [:)][:)]

sign denne

håper at det gjør susen med og øke dosen[;)][;)]kjempe masse lykke til på torsdag[;)][;)]

Lykke til! Hold oss oppdater![:)]

da er det natta, skal inn til ny kontroll igjen i morgen kl 08.00, håper at ett egg er klart slik at otrivelle sprøyten kan settes og at vi kan danse i senga. men kan være det er fortidelig enda, er bare dag 15 i morgen, og så tidlig har jeg aldri eggløsning.

kommer med oppdateringer i løpet av morgen dagen. god natt snupper:)

Håper ul gikk bra og at eggløsningssprøyten kan settes.. [:D]

uff har vært en laaaaaaaaaaaang dag, opp kl 06.50, til gy så på jobb, rett etter jobb måtte noen ærende, kom hjem spiste mat og hadde tenkt å ta en liten middagslur, pappa ringer han er innlagt på sykehuset med en hornhinne på det ene øyet som holde på å dette av, spurte om jeg kunne hente bilen, måtte ringe til mamma hun jobbet overtid, hjem til mamma og hente alle tingene til pappa, han har kols og er avhengig av maskin, kjørt opp, var hjemme nå i kveld kl 22.00. Så blir sikkert senga snart på meg.
pappa blir operert i morgen slik at han ikke blir blind på det ene øyet, må ligge der oppe alt i fra 2-5 dager.

men ja oppdateting hos gy, har satt min siste dose med puregon i kveld, og otrivelle spøryten settes i morgen, så satser vi på at det skjer denne gangen, har da tross alt tatt otrivelle spøyten 3 ganger, og på det tredje skal det skje ikke sant?

natta snuppene mine :)

På det tredje skal det skje ja vennen! Krysser fingrene for dere...

Leit å høre om faren din. Håper han kommer seg raskt etter operasjonen, og slipper komplikasjoner i ettertid..

Back
Topp