I morgen er det 1Mai!

Jaaaa, endelig er den etterlengtet mnd her, i morgen:D Spennende dager der en går å kjenner etter hele tiden etter vondter og om vondtene blir enda vondere :p :D Gleder meg :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er kjempeklar jeg nå! Tyngste dager og uker ijen, men definitivt de mest spennende også, ergo de kjekkeste! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenk det!
Deilig at vi er så nærme! Mai har vært så fjernt hele tiden. Endelig! ❤️

Wohoo! Med termin til søndag så begynner det å bli helt greit med baby :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Juhuuuuu!!!! Hæppi ;) Termin på fredag!! Gjør som moshigirl, går og kjenner etter vondter som kaaaanskje kan være rier?! Hehe.. En ting er hvertfall sikkert og det er at vi alle har bebisene i armene om ikke lang tid! Om det så er 30 dager for noen, så er aldeles ikke det mange dagene i forhold til hele svskapet og ikke minst all tiden etter fødsel <3

Endelig! Begynner å bli veldig klar nå ;) I dag har vi fått endelig dato for keisersnittet også, så nå blir det full nedtelling til 26. mai :) :) (fikk ikke opp termintråden så får ikke skrevet det inn der). Spennende å se om han bestemmer seg for å hilse på før den tid. Gleder meg til å se alle de fine mai-babyene som kommer på rekke og rad ;)

Termin om 7 dager, men har innerst inne alltid ønsket en april jente, så hadde håpet å føde før midnatt jeg da ;-)
Men er og klar til å gå til termin... Men har så kraftige maserier, at jeg kjenner jeg begynner å bli sliten nå...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

En uke til termin! Men er ikke meg imot om det starter akkurat nå!

Termin om 7 dager, men har innerst inne alltid ønsket en april jente, så hadde håpet å føde før midnatt jeg da ;-)
Men er og klar til å gå til termin... Men har så kraftige maserier, at jeg kjenner jeg begynner å bli sliten nå...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg håpet også på april-baby, men ser dystert ut :( må nok holde ut med alle disse plagene litt lengre...selv om det hadde ikke gjort noe om jeg måtte avlyse alle planene i morgen pga fødsel da :P

Back
Topp