I morgen er det 12 uker....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
I morgen er den magiske dagen....
Men jordmor-timen min er ikke før om 1 uke....
UTÅLMODIG på å høre hjertelyden......

Har faktisk troen på at dette går veien min

Gratulerer på forhånd!! ;)

Jeg er 12 uker i dag! Godt!! Har ikke jordmortime før 3.januar jeg da... Leeeeeeeenge å vente til å få høre hjertelyden.. Men men... Da har jeg noe godt i vente!! :) 

LykkeligMamma83 skrev:
Gratulerer på forhånd!! ;)

Jeg er 12 uker i dag! Godt!! Har ikke jordmortime før 3.januar jeg da... Leeeeeeeenge å vente til å få høre hjertelyden.. Men men... Da har jeg noe godt i vente!! :) 

gratulerer i dag.
og ordinær UL er 23.januar (på min egen bursdag) og det føles LENGE til....
Samtidig så føles det som om tiden går altfor fort frem mot jul...merkelig...

Min ordinære UL skal bestilles ved neste legetime - 2. januar. Noe jeg syns høres litt seint ut men... Håper jeg kommer fort inn da ihverfall! 

Så koselig at du har fått UL på bursdagen din da!! Det blir nok veldig kos kan jeg tenke meg!!! :) 
Tiden går fort nå ja.. Kanskje like greit! Så blir ventetiden litt kortere ;)

LykkeligMamma83 skrev:
Min ordinære UL skal bestilles ved neste legetime - 2. januar. Noe jeg syns høres litt seint ut men... Håper jeg kommer fort inn da ihverfall! 

Så koselig at du har fått UL på bursdagen din da!! Det blir nok veldig kos kan jeg tenke meg!!! :) 
Tiden går fort nå ja.. Kanskje like greit! Så blir ventetiden litt kortere ;)

Jeg fikk innkalling bare en uke etter jeg hadde vært hos legen..Så hos meg gikk det kjapt:) Men, mulig dette kan varierer fra sykehus til sykehus..

Gratulerer med 12 uker! :)
En uke føles leeenge når man venter på lege/jordmortime ja! Samtidig så går tida alt for fort nå... Merkelige greier!! :p

jeg ska på min oridinære UL 24 januar=) gleder meg som bare det!!=)

Tvillingmamma<3 skrev:
Gratulerer med 12 uker snuppo mi  

Back
Topp