I morgen er det 1. visning!!

ava_adore77

Gammel traver fra 2008
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibarna2014
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27117708

Bildene ble tatt for 9 dager siden, og vi har jo bodd her i mellomtiden, så det har ikke vært bare bare å få det ryddig igjen! Hadde alt klart til privatvisning i dag kl 16.... Puh... Sleeeten nå! [:D]

Masse lykke til [:D]
Var kjempefint der da!!

Så fint det var!!!
Lykke til med visningen imorgen!! [:)]

Var innmari fint, dette bør vel ikke bli vanskelig å selge! Lykke til! [:)]

Takk, takk!
"Like lett å selge som ei hore på Ila" var komplimentet vi fikk av en kompis... Og det betyr faktisk en del, når det kommer fra ham! [:D]

Lykke til [:D][:D]

Hvordan har det gått??? [8|] [:)]

Håper det gikk bra, det så veldig fint ut!

Kjempe fin og koselig leilighet [:D][:D][:D] Den er nok lett å selge ja!
Hvordan gikk det, kom det mange på visning? bud?
[:D]

Jeg er utladet.......

For å si det sånn, han kompisen som sammenlignet det med "å selge ei hore på Ila", hadde litt rett.

Den gikk for godt over takst!!!!

Vår villeste fantasi er overgått med høye støvlespark, og vi har en god sum å sette rett i det nye lånet! [:D] (skal kanskje kjøpe materialer til bod/carport + vaskemaskin og t.trommel først, men det må vi jo ha uansett)

Nå kan vi endelig slappe av. Og mangfoldige timer med blodslit har betalt seg! [:D]
Sånn. Skal ikke mase mer om det nå. [;)]

Vi flytter til Leirsund, btw. Ikke så langt m.a.o.

ORIGINAL: ava_adore77

Jeg er utladet.......

For å si det sånn, han kompisen som sammenlignet det med "å selge ei hore på Ila", hadde litt rett.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Vår villeste fantasi er overgått med høye støvlespark, og vi har en god sum å sette rett i det nye lånet! [:D] (skal kanskje kjøpe materialer til bod/carport + vaskemaskin og t.trommel først, men det må vi jo ha uansett)

Nå kan vi endelig slappe av. Og mangfoldige timer med blodslit har betalt seg! [:D]

Wow, det var jo knallbra! Også så fort da [:D][:D]

Vi gleder oss til du kommer seilende inn Lysern ;)

Hehehe.... Er vel så jeg snart må gjøre alvor av den nå, siden det er blitt "opplest og vedtatt" [8D]

Jeg er utladet.......

Den gikk for godt over takst!!!!

Å så moro!!! Deilig når det går langt over takst!!!
Pengene får vel fort vinger til en god sak!!! [:D]

Hehehe.... Er vel så jeg snart må gjøre alvor av den nå, siden det er blitt "opplest og vedtatt" [8D]

Oj, grattis!!! Jeg står klar med hov og fanger deg opp[;)]

Takk, takk!!

Ja, pengene går til å redusere lånet på det nye huset, selvsagt. Pluss litt nedbetaling av privat gjeld og kjøp av bil, siden vi nå må ha to. [8|]

Lena! Kan din kjære mann anbefale noen bruktbilforhandlere som ikke er BARE kjeltringer??

Takk, takk!!

Ja, pengene går til å redusere lånet på det nye huset, selvsagt. Pluss litt nedbetaling av privat gjeld og kjøp av bil, siden vi nå må ha to. [8|]

Lena! Kan din kjære mann anbefale noen bruktbilforhandlere som ikke er BARE kjeltringer??

Veel, det tror jeg ikke assa.. vi har aldri kjøpt bil i hele vårt liv [:-] 
Men kan jo høre om han vet om noen seriøse...[:D]  sånn bransje inside liksom!

Grattis ava, så deilig at det gikk så fort og over takst! [:)]

Back
Topp