I morgen er den store dagen

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Vi skal ut å spise bare oss to for første gang siden Anette ble født, min reservemamma (tante) skal sitte barnevakt i noen timer.
Jeg har gledet meg kjempelenge, men nå når det nærmer seg blir jeg litt skjelven. Det er jo bare snakk om maks 3-4 timer, men det føles skikkelig feil å dra uten henne :oops:
Tante derimot gleder seg til å få henne noen timer for seg selv ;)

Å, det kommer til å gå kjempebra skal du se!
JEg er ikke helt klar enda kjenner jeg, men vi har ikke prøvd flaske eller noe enda da.
Lillesøs har trillet han et par timer mens jeg var på kino med T sist helg da - og det gikk jo utrolig bra! =)

Å, det kommer til å gå kjempebra skal du se!
JEg er ikke helt klar enda kjenner jeg, men vi har ikke prøvd flaske eller noe enda da.
Lillesøs har trillet han et par timer mens jeg var på kino med T sist helg da - og det gikk jo utrolig bra! =)

Fornuften inni meg sier at det går nok bra, tror hvertfall vi har godt av noen timer for oss selv.
Vi er uansett ikke lenger unna enn at det er bare å dra hjem igjen om det skulle hende noe.
Hun tar flaska, men er ikke kjempeglad i den, tar den når hun blir skikkelig sulten. Så skal prøve å gi henne masse pupp før vi drar, da er det ikke sikkert tante trenger å gi henne flaska, for hun spiser ikke så ofte lenger.

Vi skal også ut å spise i dag. Blanda følelser her og, men vet jo det går bra;) bestemor og bestefar kommer hit, så både storesøster og lillebror kommer til å kose seg. spent på flaska her og, men tar den som regel når vi har prøvd!
kos dere;)

Vi skal på julebord neste helg, men kjenner at jeg egentlig ikke har så lyst :P har jo levna henne flere ganger allerede, både sammen med pappaen og hos bestemor. Men aldri på kvelden, og begge samtidig! Nå elsker jo snuppa vår flaska mer enn puppen, så DET bekymrer meg minst. Men jeg trodde at når vi kom til 14.desember da ville nok snuppa ta kveld klokka syv for da ville hun jo være 3.5 måneder, men DER tok jeg feil gitt :P så tanta til snuppa kan få ei lita utfordring med grinete insomniababy ;) ....men middagen begynner syv, så regner med å være hjemme til ti ca! Rart hvor vanskelig det skal være å forlate disse små ;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Lykke til! :) Kos dere en hel haug alle mann! :)
Har ikke vært lenger borte fra gutten min enn en liten time i slengen ved et par anledninger, og da har pappa'n vært hjemme med ham. Svigerinna mi har tilbudt seg å være barnevakt mange ganger, men vi har ikke sagt ja til det enda. Men jeg kjenner vi trenger en ordentlig kjærestekveld snart, så det blir vel å ta mot til seg og ta imot tilbudet om ikke sålenge. Kjenner jeg både gleder og gruer meg.. ;)

Det går så bra skal du se :alien Første gangen man er borte fra den lille er alltid den vanskeligste! Synes jeg hvertfall det var med Mathea. Vi var på kino den 16 november og var min første barnefri fra Emmeth. Gikk kjempefint:-) Kooos dere med en god middag bare du og kjæresten<3

Tusen takk, skal snart sette i gang å pumpe ut melk sånn at det blir nok til i kveld.
Så får det bare stå til :p

Back
Topp