I morgen er dagen *oppdatert*

j02j06g09g13

Elsker forumet
da skal jeg på tidlig UL. :D  Kjenner jeg er skikkelig spent, og håper veldig at de bare er en spire inni der. :p  Men det viktigste er at den har det bra da.
------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg nett, så kan skrive litt mer om gårsdagen.
Var ganske hyggelig å treffe på gyn igjen, var en lege student der også, så gyn tulla litt med hu om at meg kjente han godt, for jeg hadde så mange barn at det skulle tru jeg er medlem av smiths venner. hehe, Den forskrekka studenten spurte først maange minutter senere hvor mange barn jeg egentlig hadde. :p

Men tilbake til UL, en liten spire på 20mm lå pent og rolig inni der, to små stump armer og stump bein, og et lite hjerte som banka  <3
Veldig deilig å se lille spire, og deilig med en bekreftelse på at alt er bra. :D

Fikk og beskjed om at jeg skal inn ca hver 4.uke fra uke 22 pga jeg har hatt en konisering i desember. Synes det var en fin nyhet jeg da, da får jeg jo virkelig sett at alt er som det skal gjennom hele sv.skapet. :D

Fikk og time til ordinær UL den 21desember, en perfekt julegave.

Termin ble satt til 27.mai, men jeg trives så godt med dere flotte juni damer, så kan jeg få henge her inne alikevel???

Så spennende!!! Masse lykke til :)

masse lykke til:-)

SÅÅÅÅ SPENNENDE!!!!! NÅr skal du? Venter superspent på oppdatering!!

Spennende :) Det er helt fantastisk å se at det faktisk er noe der inne :)

Hvordan har det gått i dag?? ;)

nettet funker ikke hjemme i dag. :/ Ul gikk veldig bra. en liten spire på 2cm med små stuper til armer og bein. :) dato ble satt til 27mai og jeg var 9+0 på vei. En litt sjokkerende nyhet, men så deilig å bare hoppe over en uke da. hehe ... Sååååå koselig at så mange av dere har tenkt på meg i dag. :)

Sulla skrev:
Så bra at alt var bra... Lykke... :-) Kan tenke meg det er greit å hoppe frem en uke, er mange nok uker fra før.. Bli her hos oss, mai er ikke like gøy... :-P. Kan jo hende du går over vettu... ;-)

Ja, tenkte å spørre pent om jeg kunne få være her. :D

Sulla skrev:
Så bra at alt var bra... Lykke... :-) Kan tenke meg det er greit å hoppe frem en uke, er mange nok uker fra før.. Bli her hos oss, mai er ikke like gøy... :-P. Kan jo hende du går over vettu... ;-)

SIGN

Så flott! Heng her du, blir ikke like bra å bytte terminforum nå vettu!

Back
Topp