I morgen er dagen for ordinær ul

LibeH

Elsker forumet
Har gått rundt de siste ukene og gledet oss voldsomt til ultralyden i morgen min kjære og jeg,
men nå når han er innlagt på sykehuset hvertfall til i morgen så får jo ikke han være med [:(]
Synnes det er utrolig trist, og ikke minst leit for hans del.
Men noen ønsker jo å ha med meg, så da får mamma bli med. Blir ikke det samme, men bedre enn å gå alene tror jeg.

Krysser fingerne for at du har kjempegode nyheter til mannen din etterpå da! Og ønsker han en UL, så er det jo ikke umulig å få til en til om han ønsker det[;)]

Håper familen din får en bra dag i morgen! Lykke til med UL, din mann på sykehus og alt![:)]

Lykke til i morgen [:)] Trist at mannen din ikke kan følge med dere, men som tekanne sier, så er det jo mulig å ta en ultralyd senere, men det koster jo litt i tilfelle.

Ønsker dere Masse, masse Lykke til [:)] 

Så leit at han ikke får være med. Ta bilde med mobilen din av skjermen og send til ham under undersøkelsen [:)]
Det blir nok en god opplevelse uansett, men klart det er et øyeblikk man ønsker å dele med pappaen. Lykke til.

surt... sko nesten hatt med filmkamera og fimla alt slik at han får se det han og :) vi og skal til ul imårå... er kanon spent!!

Så kjekt, men litt trist samtidig... Du kan jo spør om å få med film av småen da[:)]  Lykke masse til[;)]

Back
Topp