I morgen drar jeg på sykehuset!

FrøkenSia

Elsker forumet
Ja,i morgen blir jeg innlagt på sykehuset for gallesteinsoperasjon![&:]
Gleder meg til å slippe de forferdelige smertene jeg har hatt de siste månedene og att jeg endelig kan nyte tiden med lillegutt og Thea fullt ut! Har vært veldig slitsomt de siste mnd...[&o] 
Men gruer meg også for selve operasjon/narkosen og alt etterpå...slitsomt når man har en så liten baby..blir så stress med ammingen,pumping og varming av mme...kjenner jeg blir sliten bare av å tenke på det..[&o]
Så jeg skal være glad når jeg får dra hjem på fredag[:)]

Auauaua....!!!
Masse lykke til, skjønner dette ikke er spesielt behagelig.
Godt å få det unnagjort.

KLEM til deg

Skal nok bli godt å få operasjonen unnagjort, men jeg skjønner at det er vanskelig å skulle legges inn for en operasjon med to små hjemme. Ønsker deg lykke til, håper du er frisk og rask igjen snart!

Ønsker deg masse lykke til og håper du blir fort bra etter operasjonen!

Takk jenter![:)]
Sambo og lillegutt får heldigvis være med på sykehuset,
tror ikke jeg hadde klart å dra fra han enda..Det er faktisk første gangen Thea skal overnatte borte uten oss...men det tror jeg kommer til å gå supert!![;)]
Men jeg er så redd hun føler seg "utenfor" nå når vi tar med oss Syver og drar uten att hun får være med..Har snakket mye med henne om dette,så hun vet hvorfor vi skal på sykehuset osv. og hun er veldig god å snakke med og forstår liksom alt vi forklarer henne..men er redd for hva hun tenker for seg selv stakkar..[:(][:(] *Jeg er en smule hormonell for tiden,så jeg gjør nok mer utav dette en jeg burde...*

masse masse lykke til! og god bedring! håper du kommer deg raskt slik at du kan nyte tiden sammen med de to små..[:)]

Masse lykke til[;)]

Ønsker deg lykke til med operasjonen - det blir nok godt å få det unnagjordt slik at du slipper å ha det så vondt[:)]

Lykke til!!
ALT kommer nok til å gå kjempebra!![;)]

Ønsker deg masse lykke til! Det kommer nok til å gå kjempe fint, og Thea koser seg sikkert masse borte [:)]

Lykke til i morgen, kommer til å gå kjempe bra.
Skal du ta kikkhul operasjon?
Kan tenke meg du gleder deg å bli kvitt smertene vet alt om hvor vondt det er,fjernet min  når chr var 4 mnd.

Lykke til [:)]

Krysser fingrene for at alt går bra og at du føler deg i tipp topp stand etterpå.

Back
Topp