I morgen blir Elise....Nå med bilder

unemoren

Forumet er livet
5 år[:D][:D][:D][:D]
Hun gleder seg stort[:D][:D][:D]Har blitt feiret i bhg med krone,raketter og gave fra den hemmeligegaveboksen[:D][:D][:D]
Nå har mor sittet å pakket inn gaver,har mest lyst å gå inn å gi de nå[8D][8D]Gleder meg jo nesten mere enn henne.Ingenting jeg syens er gøyere enn å kunne gi gaver til andre[:)]Vi har kjøpt nintendo ds,sånn veske til å ha det i med noe ekstra utstyr i,ett spill og noen klær.Gleder meg til i morgen tidlig[:D][:D][:D][:D][:D]

Åh, stor jente. Hjelpes! Så gøy med en 5 åring i hus. Hun blir sikkert superfornøyd med gaven.
Skjønner godt du gleder deg, det blir bare morsommere og morsommere med bursdag jo eldre de blir [:D][:D][:D]

Så fin dag å ha bursdag på [;)]

Håper store Elise-jenta får en super dag!! [:D]
Er alltid stor stas med bursdag og gaver! [:D]

Åh, så pen hun er. Skikkelig jente jente med hårpynt og veske [:D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Åh, så pen hun er. Skikkelig jente jente med hårpynt og veske [:D]

Hun er DIVA nr 1,Wenche Foss kan bare gå å legge seg[8D][8D][8D][8D]
Fatter ikke hvor hun har det fra,men hun er ekstrem,bukser fins ikke i skapet hennes.Går i skjørt og kjoler.Har i det siste fått på henne tights[:D]Så går jo fremover[:D][:D][:D]

Helledussen så søøøøt hun er!!!!

Gratulerer så mye med 5-års dagen Elise![:)]

Gratulerer så masse med 5 års dagen til skjønne Elise![:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer så mye til den lille damen[;)]

Så herlig hun er[;)]

Gratulerer med 5 års dagen Elise[:)]

gratulerer så mye med dagen til snuppa[:)]

Så søøøt[:D]

Takk for alle gratulasjoner[:D][:D][:D]

Det var ett stk meeeeget fornøyd jente i går som åpnet gavene sine[:D]Når hun åpnet gaven med DS i ble hun kjmepe glad.
Hun så bort på pulten sin der står sparebøssen å sa:mamma har dere kjøpt DS til meg uten å bruke pengene mine[:D]Hun har drevet å spart til det på sparebøssen sin.Vi dro avgårde i bhg for å ha barnebesøk,13 barn[8D]Hun fikk utrolig myefint.Nå i ettermiddag kommer fam på besøk.[:D][:D]Nå går Ella å gleder seg masse til det er hennes tur å ha bursdag[:D]

Litt sen jeg , men gratulere så masse[:D][:D][:D]
Så morsomt å se bildene fra hun var liten[:)]
Godt dere hadde en flott dag[:D]

Back
Topp