I morgen blir det offisielt

Mrs82

Glad i forumet
Mailykke 2018
I morgen tidlig forteller vi jentene på 4 og 17mnd at jeg er gravid (da er jeg 10+2). Og til middag kommer mine foreldre, så da vil nok fireåringen fortelle det[emoji4] hun kommer nok også til å fortelle det i bhg på mandag, kjenner jeg henne rett. Hun har på eget initiativ funnet frem en faktabok om babyer og begynt å snakke om at det er så kjekt å ikke være alenebarn -skulle tro hun aner noe, men ikke skjønner helt hva... litt spent på reaksjoner og litt skummelt at jeg ikke har hatt noe tul eller en gang vet om hjertet slår (men har aldri opplevd at noe har gått galt før). Blir en spennende dag!!!!

Så hyggelig, lykke til i morgen! håper på oppdatering av hvordan det gikk [emoji2][emoji1360]

Lykke til ☺️ Er selv 12+0 i dag, så i dag fortalte vi det til resten av familien og nære venner! Sinnsykt befriende at alle nå vet hvorfor jeg ikke har vært noe sosial de siste 7 ukene.

Lykke til![emoji2] Her fortalte vi det til 5 åringen på fredag, og hun gleeeder seg til barnehagen på Mandag, da skal hun si det til alle, sier hun[emoji28]

Så spennende :)

Haha. Her har storebror på 8 år vært kjempe interessert i babymage siden uke 4 uten st vi i det hele tatt har snakket om det foran han. Pga han nedsatte forståelse forteller vi det ikke før det er en tydelig babybump på magen

Måtte hente denne opp igjen. Lang historie kort, det ble ikke gjort som planlagt og på grunn av travel hverdag og at vi aldri fant et tidspunkt som passet, fortalte vi det først til jentene denne søndagen. Eldste hadde spurt meg ved leggetid dagen før om jeg hadde noe i magen, men for å få henne lagt ventet vi til dagen etterpå. Hun ble veldig glad og bare gliste, mens yngste på 18mnd koste med magen[emoji7] et herlig øyeblikk! Eldste var ikke i bhg før i dag grunnet sykdom og da min far skulle hente jentene overhørte han eldste fortelle til en annen jente at jeg var gravid. Så da fortalte han det til min mor og. I morgen vet vel hele bhg det og. Deilig å begynne å være åpen om det, er jo 12+5 i dag og synes magen vises. Så da er det endelig offisielt, men tar sikkert noen dager før alle vet det[emoji4]

Kjekt å ikke måtte holde det hemmelig lengre da[emoji4] Fine reaksjoner [emoji178]

Vi skal fortelle det til ungene imorgen og jeg gleder meg!! Jeg har venta på det i ukesvis[emoji16] Eldste lurer fælt på hvorfor jeg ikke går til doktoren når jeg er syk og kaster opp hver morgen, så det er virkelig påtide![emoji1317]

Back
Topp