I morgen blir det IUL *håper alt er i orden*

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Som noen av dere vet har jeg hatt blødning, og tirsdag ringte de fra sykehuset - så i morgen har jeg time 12.30. Kjenner at jeg grugleder meg!
Håper virkelig alt er som det skal der inne i magen <3
Størstejenta er forberedt på at mamman må reise i morgen, og hun lurte veldig på om de skulle operere magen min - så jeg forklarte at de skulle bare se at lillebabyen hadde det fint der inne.
Det blir en kreperende lang dag, med utreise halv ti på morgenen og ikke hjemme igjen før halv ti på kvelden - men igjen, det er sånn vi har det her i utkantsnorge. Fly som ikke går ofte! Men jeg kan jo shoppe litt da :)

*Hjertesukk* Savner mye fra da jeg bodde i Bodø, privat gyn. kort vei til sykehuset, slapp reising og venting - og ikke minst at man fikk komme inn med en gang det var noe.

Jepp veit ikke hvor du bor nå, men virker som det er litt enklere her i Bodø :)
du får ha lykke til og skjønner du grugleder deg men satser alt på at det er fint ♥

Om man ser på kartet så bor jeg nå på det nordøstligste punktet man kan finne ;) Er født og oppvokst her, flyttet til Bodø i 2001, tok utdannelsen min der, fant verdens beste kjæreste der og vi har fra før 2 barn sammen. Nå venter vi 3dje, men jeg merker at jeg er oppgitt av hvordan det er her, det er nesten ekstremsport å bli gravid i utkantsnorge.

Hvor langt er du på vei? Vi er i samme båt, jeg hadde en mini blødning på mandag og har time for UL i morgen. Er også spent på å se om hjertet slår og ting er som det skal - kanskje de kan se hvor langt jeg er på vei også :-)

Er 9,5 uke på vei

Masse lykke til :)

Takk så mye.

Lykke til:) krysser fingre for deg:)

lykke til i morgen! er forferdelig hvordan det er for de som bor litt utafor byene må reise å styre på for å komme seg til ett sykehus

Back
Topp