I morgen begynner vår termin mnd!!! :-)

Et-nytt-gull

Glad i forumet
og jeg (og helt sikkert flere av dere) er mer enn klar til og bli ferdig og få fødselen overstått!!!! ;)

Min termin er altså 1.oktober,velkommen er du baby!!!!!

ufattelig å tenke på at i desember/januar satt vi å venta på spira vår og nå er den snart ute!

Spennende tider fremover nå ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gleder meg veldig, men vil bli frisk før fødsel :/ kunne ik blitt et bedre tidspunkt nå på å bli liggende rett ut med influensa. Hva om jeg må føde i natt, det er vel ik lov å være på avd der om man er syk pgr. Smitte å de små barna. Hva skjer da?;/ hmmm.

Gleder meg veldig, men vil bli frisk før fødsel :/ kunne ik blitt et bedre tidspunkt nå på å bli liggende rett ut med influensa. Hva om jeg må føde i natt, det er vel ik lov å være på avd der om man er syk pgr. Smitte å de små barna. Hva skjer da?;/ hmmm.
Hvil, drikk mye vann (mer enn du vil) og hold deg varm så forsvinner det på noen dager. Og ta ekstra doser c-vitamin. Hadde det første uken i permisjon, men nå er det over igjen :) masse god bedring, og jeg tror ikke fødselen starter mens du er syk!

Okay, hjelper te??? Har ik c vitamin i hus. Jeg drikker vann her jeg ligger. Å d skal jeg fortsette med. Kjedelig å bli syk i høstferien til unga da:( får så dårlig samvittighet jeg. Har litt lyst å spørre samboer om ik han kan vær så snill å bli hjemme fra jobben noen dager, men samtidig føles d frekt.... Hva mener dere?

JIPPI!! :D :D Gleder meg sånn - og er bare SÅÅ klar for at babyen skal komme ut :) Termin 8. :)

Okay, hjelper te??? Har ik c vitamin i hus. Jeg drikker vann her jeg ligger. Å d skal jeg fortsette med. Kjedelig å bli syk i høstferien til unga da:( får så dårlig samvittighet jeg. Har litt lyst å spørre samboer om ik han kan vær så snill å bli hjemme fra jobben noen dager, men samtidig føles d frekt.... Hva mener dere?

Er du syk trenger du vel han hjemme til å passe barna? Nå bør du holde senga, drikke vann og bli frisk til fødsel :) Det er absolutt i hans interesse også at du er frisk når babyen kommer, hvis han ikke vil ha enda mer jobb da. Si det sånn, så vil han nok være hjemme og få deg frisk fortere enn fortest ;)

Hurraaaa :D Helt utrolig at oktober straks er her :) Nå skal jeg stappe i meg antibiotika og ventoline for harde livet, sånn at denne dumme influensaen/bronkitten slipper taket før en fødsel banker på døra :)

Har du behov for hjelp,må han jo være hjemme.. Ingen er tjent med at du sliter deg enda mer ut nå,rett før fødsel!

Ja herlighet, enn at det er boktober. Kan ikke helt tro det... Men jeg er klar jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja herlighet, enn at det er boktober. Kan ikke helt tro det... Men jeg er klar jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tida til nå har faktisk gått fort,hvertfall de siste ukene... Utrolig nok ;)

Ønske Oktober hjertelig velkommen :)
E ikkje sååå utålmodig etter å få ut lille, men kroppen og musklan e sliiiiiten....
Men ho burde holde seg inne i 14 daga tel no sia pappa'n e på skolesamling ca3timer kjøretid hjemmefra, men i feil retning av sykehuset....

Back
Topp