I morgen begynner praksisen min.....

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
I morgen begynner praksisen min i en bhg i Halden.. Jeg skal jobbe på småbarnsavdeling 0-3 år.
Praksisperioden er på 5 uker.. Studerer til førskolelærer

Kjenner at jeg gruer meg litt[&:] 
Ikke over det å jobbe i bhg, men alle de oppgavene vi skal gjøre mens vi er i praksis[&o][8|] Livredd for å ikke få praksisen godkjent, for da må jeg ta den igjen. Jeg kan kun være borte 3 dager i praksisen ellers får jeg den ikke godkjent[:o] 

Mina som er så mye syk også[:(] 

Det er mye tøffere enn jeg trodde å være alene og studere[&o][:(]
 
Du har ikke foreldre eller slekt som kan være med henne om hun skulle bli syk da?
Men de må da se litt imellom fingrene om hun skulle bli syk?![8|]
Nei, lykke til!! Dette kommer til å gå så bra atte! Ikke ta sorgene på forskudd..[;)]
 
lykke til - det går nok bra!!


Vi begynner praksis rett over jul og har 12 uker praksis - hjelpes sier jeg bare....
 
Jeg har nettopp fullført førskolelærerutdanningen og vært alene. det går kjempefint! Jeg var borte mer enn en uke første praksisen, og den siste gikk jeg gravid, og var derfor borte en ukes tid da og, men det er øvingslæreren som avgjør om du består eller ikke, selv om du har flere enn tre dager fravær. Så bare stå på og vis deg fra din beste side når du e der, så går det helt bra!! Det er endel  gjøre med tanke på oppgaver og sånn, men det er mest morsomt å spennende å få knagger til å henge all teorien du får på skolen på [:D] Lykke lykke til!! Dette klarer du nok utmerket![:)]
 
Back
Topp