I missed you

Pixzie

Glad i forumet
Her har det i grunn vært stress fra ende til annen den siste måneden.. Sist jeg skrev her var vel i juli, da Ole fridde til meg.. Og MYE har skjedd igjen siden det..[8|]

Vi har flyttet til et større sted (hus som vi leier) og det var jo et prosjekt i seg selv å få til, FØR Minas ettårsdag, bhg start og jobbstart for min del.. OG vi fikk det akkurat til. Mina har fylt ett år, og vi har hatt voksen bursdag og barnebursdag i det nye  huset.. Mina har startet i bhg, og trives stort, her er det ikke engang hadet kos eller noe på morgenen når jeg leverer henne.. Jeg har startet å jobbe igjen, i ny jobb som sykepleier med mulitfunksjonshemmede banr og unge, kjempe deilig, skummelt, tungt og slitsomt. OG sist men ikke minist da Mina var 1 år 1 uke og 2 dager, startet hun å gå, ikke bare ett skritt, men når hun først bestemte seg for å gå flesket hun til med 11 skritt på rappen.. [:D]

Jeg beklager mitt fravær ( jeg har visst beklaget mye for det det siste halvåret føler jeg) MEN nå har det vært en del storm i mitt liv som jeg har fortalt dere om. MEN nååå skinner jo sola i livet mitt(ikke bokstavelig talt, for nå er det skikkelig høsteruske vær) . og jeg føler jeg endelig kan prøve å bli mer aktiv her igjen.. Jeg har gått nå i en ukes tid og tenkt på dere jenter og barna her inne, og virkelig kjent på at jeg har savnet dere veldig..[:)]

Dette ble visst kjempe langt. men uansett..:P Idalicious is back!! OOOh be afraid, bee veeryy afraaaid[8D]

Så koselig og høre fra deg igjen . virker som dere har hatt litt og gjøre : )
godt du er på plass , og att jobben og barnehagen går bra .. ingen ting er bedre enn det .
Har savnet deg masse her inne , er ikke mye redd deg :D du er jo bare en herlig jente :D
Mer glad i deg enn redd ; )

HA en fin dag :D
[:D]

du er da søt da.. hehe.. har jo sett på facebook at du har hatt mange baller i lufta.. [;)] så jeg forstår at du ikke er her så mye da.. Er så glad for at ting ordnet seg for deg[:)] *klemmepå*

Back
Topp