I mangel på tråder.. har eg fortalt at..??

yolo

Forelsket i forumet
At eg har tatt lappen [:D]

Er jo 3 mnd sidan no, men trur kanskje eg har gløymt å fortelle det. Er såååå deilig [:D]

Weeeeee
Så gøy da!!!! Gratulerer så masse!!!

Åh, så bra - gratulerer!!!!!

Det er vel et helt nytt liv for deg tenker jeg - jeg tok jo lappen for et år siden og kan ikke skjønne hvorfor jeg ventet så lenge [8D]

Gratulerer :-)

Så bra!!! Gratulerer så mye!!![:D]

ORIGINAL: 3barn

Weeeeee
Så gøy da!!!! Gratulerer så masse!!!

Gratulerer så masse med lappen!!![:D]

Så fantastisk bra da!
Det er en stor frihet det derre med lappen altså!
Har hatt min i snart 14 år jeg, og kunne aldri bodd her vi
bor nå uten!

Så da er det du som kjører til Kristiansand altså [;)]

ORIGINAL: lenemor

Åh, så bra - gratulerer!!!!!

Det er vel et helt nytt liv for deg tenker jeg - jeg tok jo lappen for et år siden og kan ikke skjønne hvorfor jeg ventet så lenge [8D]

Heeeilt nytt liv ja - bur jo ganske så på landet, og er totalt avhengig av bil, og med ein mann i nordsjøen.. UFF! [8D]

Fikk jo Ronja 10 dagar etter eg fylte 18, begynte jo før eg fekk ho, men så fullførte eg ikkje.. så har det berre blitt utsatt og utsatt.

ORIGINAL: Nøste77

Så fantastisk bra da!
bor nå uten!

Ja, er avhengig sjølv, men har berre måtta droppa mange "har lyst til i dag ting", gått til butikken og handla litt og litt for å få det med seg osv.. IKKJE kjektå vere så hjelpelaus, så er fantastisk.

Ja, eg kaure ein del når me skulle til Asker (sov jo der fra fredag til lørdag sidan det er veldig lang reise) [:)]

ORIGINAL: GullaSinMamma

ORIGINAL: Nøste77

Så fantastisk bra da!
bor nå uten!

Ja, er avhengig sjølv, men har berre måtta droppa mange "har lyst til i dag ting", gått til butikken og handla litt og litt for å få det med seg osv.. IKKJE kjektå vere så hjelpelaus, så er fantastisk.

Ja, eg kaure ein del når me skulle til Asker (sov jo der fra fredag til lørdag sidan det er veldig lang reise) [:)]

vært i asker? der er jeg fra![:D][:D][:D]

grattis med lappen,.. skjønner godt at det er digg.. jeg skjønner faktisk ikke hvordan jeg klarte meg uten den jeg[8D]

Åå, er du det? Veeldig fint der! Sov på Leangkollen hotell fra fredag til lørdag. Var der for 2 år sidan i bryllup til kusina mi og, men da på eit fjordhotell.. også veldig bra [:)]

ORIGINAL: GullaSinMamma

Åå, er du det? Veeldig fint der! Sov på Leangkollen hotell fra fredag til lørdag. Var der for 2 år sidan i bryllup til kusina mi og, men da på eit fjordhotell.. også veldig bra [:)]

holmen fjordhotell da kanskje? eller vettre? leangkollen ja.. [:)][:)] der sov vi helgen 19-20 juni.. faren til en venninne som er hotellsjef der.. [:)]

Gratulerer med lappen[:)]

Back
Topp