I magen min skjuler det seg..

Snoflak

Elsker forumet
En gutt...... Jeg har vært HELT sikker på at det var jente, så jeg var på UL idag å fikk mildt sagt sjokk.. Alle tegn tydet på jente men nei der så vi tydelig en gutt.,. Jeg har fortsatt vanskelig for å fortstå at det er en gutt hehe men jeg venner meg nokk til tanken etterhvert :)

Gratulerer med en liten prins :)

:) gratulere så masse med en prins i magen :))

Takk for det.. Har vokst opp med en bror som var mildt sagt hyperaktiv,han ble testet for adhd 3 ganger men ble negativ, de kom hjem til oss å filmet fra helsestasjonen å sendte til oslo pga han var så umulig av seg, han gjorde alt han ikke hadde lov til.. Han vekket mamma om morgenene med å varme opp nattbordslampen å ta av skjermen å brant henne i ansiktet, han slo sparket, stjal fra vennene sine og fra butikken, han skubbet kompisen ned en skråniiing så han slo ut fremtennene, prøvde å røyke før han var 6 år, kom til rektor alledere etter 6-7 uker av skolen, vi hadde konstant sinte foreldre på døra.. Han stakk av ofte å ofte ned til sjøen, måtte ha på redningsvest under klærne enda vi ikke bodde i nærheten av sjø.. Kastet steiner å leker på mamma, hun låste seg inne på badet til tider å gråt, måtte ringe pappa for å få ham hjem hehe den gutten var ute på faen hele døgnet, han sa at om vi ville han skulle gjøre noe så måtte vi si "fredrik ikke gjør det.." ... MEN han er suupersnill nå, han er 20 år nå å ble eg grei gutt ettersom han ble eldre.. Men tanken på hvordan han var som barn gjør at tanken på gutt skremmer meg UTROLIG.. Kan noen fortelle meg at ikke alle små gutter er slik ? hehe :)

Tror ikke at du skal være redd for ADHD, det er uansett noe både gutter og jenter kan få.

Gratulerer så masse med en gutt! Jeg har selv en liten en på snart 3, og kan gjerne tenke meg en til! :)

Kjære deg, skjønner at du assosierer gutter med dette da. MEN det er ikke slik. jeg har en lillebror på 2 1/2 år, og han er så rolig! mye roligere enn noen jenter jeg har sett. Dette ordner seg nok, nyt tiden og tenk at du skal få en liten prins! Som elsker biler og traktorer og fly! :hello2

Tror ikke at du skal være redd for ADHD, det er uansett noe både gutter og jenter kan få.

Gratulerer så masse med en gutt! Jeg har selv en liten en på snart 3, og kan gjerne tenke meg en til! :)
Min bror hadde ikke ADHD , men han var Emil i Lønneberget mildt sagt :)

Gratulerer med en liten prins! :) Jeg har en sønn på 2 år og han er verdens snilleste og veldig rolig :) Så kan trygt si at ikke alle små gutter er slik :) Han har en kusine på 4år og her er det hun som er hyperaktiv og full av faenskap...

Gratulere med gutt :) her er det også en liten gutt i magen <3 gleder meg!!
Vi er så og si bare jenter i familien så det å få en gutt inn er bare kjempe positivt :D nydelig!

Gratulerer med en liten gutt! Gutter er fantastiske.
Gleder meg selv til å få nok en gutt. Min første er rolig, kjærlig, harmonisk og alltid med en liten spøk på lur.

Gratulerer med en liten prins <3

Skjønner du hadde sett frem til og gledet deg til å få en datter til, men kan berolige deg med at det finnes mange rolige gutter der ute :) Min førstefødte er gutt, ja han er energisk. Men er så utrolig herlig <3 Elsker å se på bilder fra da han var liten, han var en riktig storsjamør! Nå blir han 11 år i mars. Du har mye kjekkt i vente som mamma til gutt! Også så stas å ha to av samme kjønn! Ikke alle som er like heldige med det ;)

Gratulerer med prinsen :D

Gratulerer med guttebebis i magen :) Jeg tror nok det er langt mellom hver Emil, så du kan nok slappe helt av ;)

Nå ser jeg at du er den motsatte meg :P
Jeg har 2 gutter og synes ikke at det er noe spesielt vanskelig med dem. De kan bli litt mer aktive noen ganger, men dette klarer de å få ut både på skole, barnehagen, lekeplassen og fritidsaktivitet.

Jeg skal ha OUL om en uke og skal vite hva det blir hvis h*n er villig til å vise seg.
Jeg vet ikke hvordan det er å ha jente, men min mor sier alltid at jenter er veldig snille engler når de er små og blir veldig vanskelige i ungdomstiden. I tillegg har man ekstra bekymring for jenter enn gutter. Men gutter derimot er mer vanskelige i begynnelsen, men snille i ungdomstiden.

Drømte igår at jeg fikk ei jente og da var jeg kjempe lykkelig selv om jeg mener at kjønn ikke har stor betydning :)
Det viktigste at han er frisk så du trenger ikke å bekymre deg i det hele tatt.

Gratulerer med en liten gutt :)

UL idag vi også, og der så vi mest sannsynlig gutt;) har jente fra før av som er ganske aktiv, så kanskje vi får en rolig gutt da:)

Grattis med en liten pøbel i magen;) hehe, neida;p Jeg var kanskje ikke like ille som din bror, men var ganske "emil" som liten jeg også..,å jeg er jente., så kommer nok ikke ann på kjønn det der;)

Back
Topp