I magen bor det..

Hva venter dere?

• Jente(r)

Votes: 9 36,0%
  • Gutt(er)

Votes: 3 12,0%
  • Jente og gutt

Votes: 0 0,0%
  • En overraskelse

Votes: 5 20,0%
  • Vet ikke, har ikke vært på OUL

Votes: 7 28,0%
  • Fikk ikke sett kjønn

Votes: 1 4,0%

• Antall som har svart
    25

ønskebarnet

Glad i forumet
Ja, hvilket kjønn venter dere? :-) Eller er det en overraskelse? Eller har dere kanskje ikke vært på OUL enda? Fyr løs :-)

Ett lite menneske... Har ikke fått time til OUL enda... Er 16+2 i dag. Så håper brevet kommer snart!

En baby! Oul er ikke før om 15 dager!

En gutt

En overraskelse :) Har ikke vært på OUL, men vi vil ikke vite det uansett.. selv om vi såklart er en smule nysgjerrige da! hehe :)

Vi får en liten gutt :) Jeg var så innstilt på å få jente at jeg ble veldig sjokket da jordmor sa det ble gutt på UL. Men det tok bare noen minutter å vende seg til :) Jeg er gravid første gang, og hadde veldig "jente-følelse". Vi har fått termindato den 11.11.13. Så på UL bilde etterpå og spurte partneren min "hva er det rare tallet her?" og han sa "det er jo termindatoen" :) Jeg vil lillegutt skal hete Matheo, far er ikke helt enig da :/

Vet ikke, skal på OUL 3 juli. Føles som en eeevighet til!
Har veldig jentefølelse denne gang. Er overbevist, så blir nok litt sjokka om det er en gutt inni der :)

en baby, får vite om det blir rosa eller blått i morgen :D
OUL ferdig: Det ble blått, hurra for en lillebror! :)

Får vite 3 juli. Men er selv helt sikker på at det blir jente. Har aldri hatt den følelsen med de andre. Har to gutter og ei jente. Så det er litt sprøtt om det blir jente.

Back
Topp