I made it!

TheUgg

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Bestemte meg for å løpe i dag! Var utrolig tøft å komme seg ut, og prøvde meg med alle mulige unnskyldninger! Men med mann som vet å motivere meg, barn som heiet når jeg dro, 2xu gravidbukse, ny bh og nye sko - så bar det ut!
Gikk ikke spesielt fort, men jeg løp faktisk 5,5 km!
Er rett og slett stolt av meg selv så bare måååå skryte litt!! :p :)

Bestemte meg for å løpe i dag! Var utrolig tøft å komme seg ut, og prøvde meg med alle mulige unnskyldninger! Men med mann som vet å motivere meg, barn som heiet når jeg dro, 2xu gravidbukse, ny bh og nye sko - så bar det ut!
Gikk ikke spesielt fort, men jeg løp faktisk 5,5 km!
Er rett og slett stolt av meg selv så bare måååå skryte litt!! :p :)

Hjelpes da er du jo kjempe flink!! :D

Så sprek du er! Og ikke minst heldig som er i god nok form til å løpe! :)

Jeg tenkte jeg skulle melde meg på gravidesvømming over jul nå, siden jeg ikke klarer å gå utendørs engang pga bekkenet og kynnere.

Så sprek du er! Og ikke minst heldig som er i god nok form til å løpe! :)

Jeg tenkte jeg skulle melde meg på gravidesvømming over jul nå, siden jeg ikke klarer å gå utendørs engang pga bekkenet og kynnere.
Ja, priser meg lykkelig over at jeg kan!
Svømming er jo veldig bra, og godt! Lykke til! :)

Så flink du er! Har så utrolig lyst å gå fjelltur, men vet bekkenet ikke tåler det :( så holder meg til å ta meg en tur i stallen noen ganger i uka og ta min del der :p

Kjempeimponerende! Prøvde meg på noen rolige skogsturer i jula, med det resultat at jeg ble nærmest sengeliggende etterpå på grunn av ryggen. Så nå blir det svømming i et siste håp om å klare å være litt i aktivitet.

Back
Topp