I`m going CRAAAZY!!

Apeloffen

Forumet er livet
Ja, det er like før.... I minst halvannet år har bading/dusjing av Elias vært et mareritt..jeg orker snart ikke mere av det. For det første nekter han plent å gå oppi. Hvis jeg klarer å på ett vis lokke han til å gå inn i dusjen, så kan det hele gå ganske greit. Men da skal det mye lokking og skryt til altså...Da kan det ende med at jeg knapt får han ut igjen.
Men hvis han virkelig er i "riktig lune", så streiker han fullstendig. Nekter å gå inn, roper å skriker.. Høres ut som han virkelig pines av vannet. Som om det gjør vondt å få vann på seg[&:] Høres helt jævlig ut når han holder på.
Det er jo ikke vannskrekk..for han koser seg jo til tider. Men vi må samtidig huske på at han ikke får vann i øynene og sånt..Og ha en høvelig slapp stråle..[8|]

Altså, hva kan jeg gjøre?? jeg prøver virkelig å gjøre det til noe morsomt og koselig for han. Leker med gummilekene sammen med han,og skryter når han er "flink å dusje/bade"..

Men nå er jeg drit lei.. må jo for F*** ta en ende dette tullet hans..?[>:]

Kan skjønne at du blir lei,har du prøvd å si at snart skal vi bade hva skal du leke med da even`?

Greit at de er forberedt på hva som skjer.

ORIGINAL: vinden

Kan skjønne at du blir lei,har du prøvd å si at snart skal vi bade hva skal du leke med da even`?

Greit at de er forberedt på hva som skjer.

Jupps, pleier å forberede han først[:)]

Dytter på denne.. trenger noen gode råd[:)]

Min erfaring er at bading og vask av hår er et sant helv... fram til man fyller 5 år. Elise hadde helt panikk for å bli vasket-og nå har Tobias begynt også.

Her vi en som ELSKER å bade og å dusje, så ingen speielle råd å komme med..  Han her dusjer til vannet er kaldt han og gjerne lenger enn det også[8|]

Men hva av leker har du i badekaret da? vi har såpebobler, forskjellige brusesåper som bruser opp også kommer det en overraskelse ut av de, hmm vannballonger!Mini vannpistol, båter, og masse badeskum!

Man får kjøpt badeskum som farger vannet også, vi har sånne farger til å tegne/male med på badekaret..[:)]

Jeg kjøpte tabletter som farger vannet,og det gjorde susen her hvertfall.Ble plutselig veldig mye mer morsomt å bade.Kjøpte det på helsekost[:D]

huff, hadde det sånn med jenten min også, og tilslutt fant eg ut at eg skulle dusje/bade hun HVER dag, uansett!!og det hjalp!![:D] gjorde det i 14 dager og nå er det ingen problem å verken bade eller dusje hun, sitter så fint med liten håndduk foran øynene. så nå bades det med glede 3-4 ganger i uken.

Back
Topp