I`m busted

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Ja da har eldstemann på 15 luktet seg frem til at jeg er gravid.....
Han gikk rett bort til faren og spurte. Og da klarte jo han ikke å lyge.
Men har troen på at han klarer å holde kjeft frem til jul :)

Så har vi snuppa mi da som i kveld har begynt å si til meg at hun har en misstanke om meg.....
Jeg klarer jo ikke å holde meg alvorlig for jeg vet jo hva jhun tenker......
Prøver å fjolle det vekk og blir plutselig veldig opptatt med å brette klær.
Så kommer hun igjen, jeg har en misstanke om deg, og smiler som bare det :)
Jeg spør hva da, og hun svarer at jeg må gjette......
Hun spurte meg om dette forumet hvorfor hun ikke fikk se på når jeg var på pc'en.
Jeg prøvde å bortforklare det med at det er en plass for voksne som trenger å snakke om voksen-ting.
Jaja, roet meg med det, helt til hun kom ut på kjøkkenet til meg igjen og sa nok en gang, jeg har en misstanke om deg.....
Det er vel kanskje like greit å bare si det nå??
For spør hun meg direkte vet jeg at jeg ikke klarer å holde meg :p

Hi hi, så søtt at barna fatter mistanke.

Hahaha! Herlig!!!
Hvor gammel er hun?

Lettere for meg, som bare har en 2 åring! :) "mamma? Du syk? Jeg lage litt mat til deg? Du aua magen? Er der noen i magen? Kanskje en baaaaaby?"
Lett å distrahere en to åring, og prate vekk!!
Han er veldig veldig veeeeldig opptatt av babyer for tiden!! Men uansett ikke et stort problem, verre når de er eldre ka!! Hehe, legg korta på bordet!! :)

Hehe, så søtt med søskenfunderingene :-) her er det nr 1 så vi slipper unna den til en neste gang ;-)

Hahaha! Herlig!!!
Hvor gammel er hun?

Lettere for meg, som bare har en 2 åring! :) "mamma? Du syk? Jeg lage litt mat til deg? Du aua magen? Er der noen i magen? Kanskje en baaaaaby?"
Lett å distrahere en to åring, og prate vekk!!
Han er veldig veldig veeeeldig opptatt av babyer for tiden!! Men uansett ikke et stort problem, verre når de er eldre ka!! Hehe, legg korta på bordet!! :)

Hun er 10 år.
Så hun er ikke så lett å lure
Siste hun sa før hun la seg var, jeg har en misstanke. Hihi
Hun er nå skjønn også da.
Vi har jo lenge snakket om å prøve å få baby, men gitt beskjed at det kan ta lang tid så hun ikke får forhåpninger og blir skuffa hviss det hadde tatt tid.
Hun gleder seg minst like mye som meg til å få baby.
Så jeg tror nesten jeg bare må legge korta på bordet i morgen tidlig ja :)

Så spennende!! :D hihi :)
Oppdater oss da når du har fortalt hun det! :D <3
Herlig lita tulle! Lillesøster på 12 klikket jo heeeeeelt da hun fikk vite at vi skal ha en baby til! :D :D

Hehe.. vitti. Jeg har sagt til lillegutt at jeg er gravid, og at han skal få en lillesøter eller lillebror, men han er bare 1,5 år, så han skjønner ikke bæret! ;-P Når magen vokser til får jeg heller prøve å peke på magen og si at det er en baby inni der ;) men han skjønner nok ikke så masse da. Så han klarer fint holde på denne hemmeligheten en stund til :-P

Så gøy når søsknene begynner å fatte mistanke :D Mine er litt for små til det, og vi har ikke snakket med dem om å få et barn til, så det er ikke noe problem å "lure" dem. Gleder meg veldig til jeg kan fortelle dem at de skal få en lillesøster eller lillebror da :)

Da jeg fortalte det til henne så var det liksom bare: Jada, jeg visste jo det da. Hihi
Men når jeg klm hjem fra jobb i dag så har hun fått litt mer tid å tenke på det, så da var det mange sp.mål. Hvor stor den er nå. hvordan ser den ut nå osv.
Så da var det bare å gå inn på bv og vise bilder fra utviklingen, uke til uke ;)
Kan tro hun gleder seg nå, og kommer til å følge med hele tiden :D

Så koselig! <3

Back
Topp