I`m back!!

jente80

Forelsket i forumet
Hei alle sammen,har nå holdt meg borte en stund for å komme i normalt "gjenge"[:)]Har vært innom men har ikke orket og skrive så masse[:(]
men nå er jeg ferdig med tr etter misslykket forsøk og prøver og se fremover til fryse forsøk[:)]
Dere er en fantastisk gjeng her inne og vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere i denne prossessen[;)]
Det tar virkelig på dette her,iallefall når det blir negativt gang på gang[:(]men er ikke klar for å gi opp enda[:)]
Prøver å se frem til fryseforsøk i november,bare håper eggene overlever!!!!!

Takk alle her inne for at dere er den dere er[:)]Setter stor pris på dere alle[:)]

Måtte bare lufte noen tanker[:)]

Dette er en knall gjeng og her kan du blåse ut dine tanker og frustrasjoner når du enn måtte ønske [:D] håper fryseforsøket blir velykket og at det blir en spire på vei [:D] har 3 egg på frys vi også, men jeg vil vente til etter jul [:D]

Takk fano[:)]Du er bare god,setter stor pris på deg selv om jeg ikke kjenner deg i virkligheten[;)]Må si du er en knall tøff dame,synes så synd på deg etter alt du har opplevd i det siste!
Håper virkelig det klaffer igjen for dere,du fortjener det virkelig[:)]

Godt du nå ser framover mot fryseforsøk[:)][:)][:)] Denne gangen må det gå... Krysser alt for deg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Godt du nå ser framover mot fryseforsøk[:)][:)][:)] Denne gangen må det gå... Krysser alt for deg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

sign. Lykke til.

Godt å lese at du ser framover mot fryseforsøk vennen.
Jeg krysser alt som krysses kan for dere.

signerer bobbo[;)][;)][;)]

masse masse masse gange 1 billion lykke til

Håpar masse og kryssar fingrane for at fryseegga dine vert din store lykke! Du fortjenar det berre så enormt masse! Lykke til!

Takk for hyggelige svar alle sammen[:)]Det varmer[;)]

Back
Topp