I`m back! =)

*Chill*

Forumet er livet
Hei,hei alle sammen!
Da er jeg hjemme fra ferie, og jeg måtte selfølgelig koble meg på og si "hei igjen".... rart hvor avhengi du blir av å kikke, lese og ha kontakt med de som er her!
Jeg har det forresten strålende, og er i toppform! fortsetter svangerskapet slik så skal jeg ikke klage nei! =) teller dager nå til ultralyd den.4.aug! er utroooooli spent på å få se tassen!
klem

Velkommen tilbake!

Godt å høre at du er i storform [:)]
-gir litt håp til oss andre også, da [;)]

4 August er ikke lenge til.. det er neste torsdag, det.. dagen før jeg skal på kontroll igjen, og kansje få høre hjertelyd for første gang [:D]

Keep smiling

hilsen Fiorelina

hei velkommen tilbake...har selv vært borte på ferie og det første jeg tenkte på da jeg var hjemme igjen var å logge meg for å se hvordan det gikk med de andre på forumet....[:D]følte at jeg datt litt av lasset til å begynne med, men nå er jeg i full gang igjen.Man blir utrolig avhengig av disse greiene, men prøver å ikke la det gå utover andre viktige ting...er inne når jeg føler jeg har tid tilovers!

heisann.
Har ikke vært her på lenge jeg eller...Men må seff innom med en gang jeg har anledning;) Noen sier jeg har stor mage til å kun være 15 uker på vei, men din vises temmelig godt din og Lena:) Kjempe fin er den. Min er ikke så stor den da, men den vises.

Skal prøve å få lagt inn et bilde etterhvert jeg også, morsomt det

Magen min har til og med begynt å synes! =) sjæmpestolt!! [:D]

hei chill24!

Såååå morsomt at du har fått bilde av magen din på skjermen.....super fin mage da[:)]klart å fint bilde!

Ja, jeg synes det er så gøy å se på alle de fine og ulike magene som vokser her, at jeg tenkte jeg måtte legge ut min også! Men vi må nok oppdatere ofte nå fremmover...hehe...

hva er det jeg gjør feil da?? Får ikke lagt inn no bilde jeg..blir litt oppgitt:/

inne på lilypie.com så står det "bla gjennom"for å finne et bilde.....når du har gjort det så må du trykke på "create ticker"
og lime den inn på signatur...på nytt, men du må ta bort den gammle.....

vil du ha det under navnet ditt....så må du gå inn på min profil , der står det bla gjennom på avatar tror jeg....da får du det en annen plass.....[:)]så fin å brun du er da heldigris[:D]

jeg ser du er fra midt i trøndelag....[:D]samboeren min sier det er på snåsa, men det er vel ikke der du bor fordet regner jeg med...hehe...er fra trøndelag selv....[:)]

he, he, er nok ikke fra Snåsa nei....Litt nærmere Trondheim enn som så, men er på den rette siden av fylket;) Dere da? Har vært på ferie i Thailand i juni, derfor jeg er brun og fin! Tusen takk for hjelpa med bildet forresten.

[:D]vi bor nok nordafor stjørdal vi å ja...hehehe........bare hyggelig å kunne hjelpe[:D]

du skal ikke se bort i fra at vi treffes på Levanger sykehus i januar da;) D hadde vært morro det!! Jeg har på følelsen at vi bor nærmere hverandre enn vi tror....;)

vi treffes nok ikke på levanger desverre[:(]d blir nok namsos på meg....[:)]så det kan nok være noen mils kjøring mellom, men ikke værst likevel d...norge er jo et stort land[:D]

Back
Topp