I`m back!

Guria

Elsker forumet
Da er jeg hjemme etter en ukes ferie i Spania/Marbella. Det har vært en deilig og avslappende ferie, slappet av men også sett litt rundt. I dag feiret jeg 17.mai på en deilig strand i skikkelig solsteik, herlig!!
Jeg begynte med sprøyter på onsdag, så nå har jeg kommet et steg videre. Har så lite bivirkninger, at jeg er litt bekymret for om jeg får i meg alt jeg skal..? Prøver å se på penna om det minker med væske, men har bare tatt 4 doser, så vises liksom ikke så mye da..

Håper dere andre har det fint! Skal prøve å oppdatere meg litt, men ser det er mye som har hendt iløpet av denne uken.. [;)]

å, hørtes deilig ut med en uke i spania nå!
lykke til med sprøytinga[:D]

GURIA[:D][:D] Hørtes deilig ut med en ukes ferie nå...[:D]

Så deilig med ferie [:)] Vi satte også stor pris på ei uke ferie oppi dette her [;)]

Lykke til med fortsatt stikking, og med uttak, innsetting og ruging når den tid kommer [:)]

Guria det virker nok kjempebra på deg, det er ikke alle som har bivirkninger da. Og det er litt tidlig tol å merke noe  magen enda, men det er non med mange egg også som ikke merker det så godt, så bare slapp av du snuppa det er bare ultralyden som kan fortelle deg sannheten.

Så flott at du har kost deg da, det fortjener du - håper batteriene er ladet opp til rugeperioden din nå[:D]

Back
Topp