I`m back!!

~Skorpionen~

Betatt av forumet
Yesss!

Har vært på ferie jeg.. I sydenland:))

Det var sååå deilig å bare ligge på stranden og bade en hel uke. Ungene storkoste seg og de to eldste var veldig flink å hjelpe med minstemann, så da klarte mor å senke skuldrene mer enn vanlig.

Flyturen var ikke så festlig da, men man kan ikke dvele ved det...

Nå er jeg altså tilbake her sammen med dere, jenter <3 <3
 
and it's good to have you back! emoticon

Det høres purrrfect ut, bortsett fra sistnevnte, men forhåpentligvis veier selve ferien opp for det.

Hvor var dere, forresten?

 

I'm bækk tuuu :D

Godt å høre at turen ble mer minneverdig enn den berømte Egyptreisen....

 
Koselig å ha dokke tilbake begge to:)
kor dokke var henne? fortell litt da!
 
Hehe, ja er faktisk ganske sommerbrun og ekkel, Trone:))
Vi var på Mallorca, nærmere bestemt Palmanova. Fantastisk hotell, med basseng for alle aldersklasser - inkludert sklier og det hele. Utrolig god mat, og all-inclusive er en fantastisk oppfinnelse.

Ellers var det jo sol og over 30 grader hver dag. Sååååå deilig! Minstemann sov godt om natten, i tillegg til 3-4 timer hver dag (mens mor jobbet med den ekle brunfargen..). Og de to eldste er virkelig flink til å ta seg av han når han var våken - så da fikk jammen meg mor en ganske så rolig stund da også;)))

Ingen spennede utflukter og slikt, bare sol, varme, sjø og luksus:))) Det skjer jammen meg ikke for ofte:) 

Flyturen, med tilhørende turbulens, og det at minsten hadde diare omtrent hele tiden trenger vi ikke snakke om;)
 
Back
Topp