I`m Back

edurt

Betatt av forumet
Hei på dere.Nå er det lenge siden jeg har vært inne på forumet. Blei for mye for meg ei stund.Skal til legen min i dag for og sjekke at alt er i orden "down There". Gruer meg litt... Vet ikke helt hva hun skal gjøre. Noen som vet hva de gjør?

vet ikke hva de gjør når de undersøker-men det kommer til å gå bra.

Var hos gynokologen for ikke lenge siden, og det var veldig beroligende å få svar på ting.

Prøv å slappe av mest mulig. Hvis du skal undersøkes så anbefaler jeg at du har på deg skjørt. På den måten kan du ha på deg det og bare skyve det opp når du skal undersøkes!

Lykke til i allefall!!

M

Tar mye forskjellige prøver,innvendig ultralyd,kjenner med fingrene på livmor,osv. Ikke vondt,det kan jeg love deg! Ikke noe å grue seg til,selv om jeg selv gjorde det første gangen. Ønsker deg all lykke til!!![:D] dette går bra,skal du se! [;)]

Takk for den[;)] Snakket med en venn av oss igår og han spurte mannen min om han hadde hatt prostata betennelse før, og det hadde han hatt og han anbefalte han og gå til legen å få en pencelin kur. Det hadde han gjort siden det tok så lang tid før de blei gravide og mnd etter var hun gravid. så er det ikke noe galt med meg skal jeg sende gubben avgårde for en pencelinkur...

Vet ikke helt hva de gjør, men vil iallefall ønske deg lykke til

edurt: Har tenkt på deg..[:)] Hvordan gikk det hos gynekologen igår? Håper det gikk bra og at alt er i tipp topp stand med deg! [;)]

Back
Topp