I mårra er det....

Braxy

Tredje møte med forumet

1. kontroll med legen:) Gleder meg, syns ikke det er lenge siden jeg bestilte timen, men var i begynnelsen av oktober.. tiden står nok ikke helt stille allikevel;) Føles litt sånn nå i begynnelsen synes jeg:) Håper at vi kan lytte etter hjertelyden da:) Hihi husker hvor spennende det var sist:)

Ha en fin kveld videre da jenter:)

Så bra at du får din første kontroll så tidlig! Her bestilte jeg kontroll i uke 8/9, men da jeg var til legen for å få meg sykmelding fikk jeg beskjed at den første kontrollen ikke skulle være før i uke 12, så for meg er det bare å smøres seg med tålmodighet og vente til i begynnelsen av desember.. Synes det er utrolig dårlig med så få kontroller i starten av svangerskapet!

Lanikai skrev:
Så bra at du får din første kontroll så tidlig! Her bestilte jeg kontroll i uke 8/9, men da jeg var til legen for å få meg sykmelding fikk jeg beskjed at den første kontrollen ikke skulle være før i uke 12, så for meg er det bare å smøres seg med tålmodighet og vente til i begynnelsen av desember.. Synes det er utrolig dårlig med så få kontroller i starten av svangerskapet!

Å såpass! Det er vel mellom uke 8-12 den første kontrollen,  rart du ikke fikk når du spurte da?  Når jeg ringte å bestilte i begynnelsen av oktober så fikk jeg beskjed om at det var bra jeg ringte når jeg gjorde i forhold til å få en time tidlig i svangerskapet så de kunne melde meg inn til ordinær ultralyd i uke 17-18. Hmm litt forskjellig rundt å går da:P

Ja gikk bra på første kontroll i dag:) Ble litt mer virkelig etter i dag liksom:)
veiing, gynekologisk undersøkelse- joda alltid like "morsomt" og samtale.
Urinprøven var fin, men blodprøvene måtte jeg vente med å ta til uke 12.

Ha en fin kveld videre:)

Back
Topp