I mårra blir det kickoff :-)

*L2*

Betatt av forumet
Ja, som sagt i mårra begynner jeg også på 30 days shred [:)] Gleder meg til å se om jeg får noen posetiv virkning på vekta[:D]

Så da blir det å ta mål av kroppen i dag, å vekta i mårra tidlig [:)]

Å til alle dere andre som holder på KEEP GOING, detta skal vi klare [:D]

Woho...Ja,jeg tenkte jeg skulle begynne i kveld,men får se om jeg får tid.
Siden vi brått står uten hus 15mars,såeh har jeg det litt travelt med div,har jo dåp 13februar å,haha[X(]

klarte å fullføre nivå1.. å nå er jeg sjuk... feber, tett i nesa og generelt hele hue...! Så da får nivå 2 vente til jeg blir frisk igjen...! (veldig surt når jeg var så godt i gang)

Kjør på.. det er kjempe gøy... [:D]

så bra! gled deg, jeg synes det er kjempe stas! og jeg har kun gjort det i 6 dager og følte likevel at det allerede begynte å hjelpe på mage og midjen....... MEN husk sko!!!

jeg har nemligt måtte slutte å trene nå, fordi jeg har ødelagt kneet mitt ved å ikke bruke sko når jeg trente. nå klarer jeg så vidt å stå på beina og ska avgårde te legen om noen timer... kjedeligt! [&:][:'(]

Åy, da har du fullt opp Nøtte[:)] Lykke til nåe du skal sette i gang [:)] Jeg er kjempe spent [:)]

Veronica2: Så leit at du er blitt sjuk da :-/ Håpe du blir fort frisk å får fart igjen på level 2 [:D]

Soul: Så bra...kan nesten ikke vente jeg, å ja, jeg skal bruke sko [:)][:D] Lykke til hos legen :-)

ORIGINAL: *L2*

Veronica2: Så leit at du er blitt sjuk da :-/ Håpe du blir fort frisk å får fart igjen på level 2 [:D]

Soul: Så bra...kan nesten ikke vente jeg, å ja, jeg skal bruke sko [:)][:D] Lykke til hos legen :-)

er på bedringens vei... så ser frem til å sette i gang med nivå 2, (det skjer vel i morgen, forhåpentligvis)[:)]..
har målt meg.. gått ned 5cm rundt midje og lår, samt 1cm rundt overarm, bryst står jeg stille (ikke så rart når man produserer melk til den store gullmedalje) hehe (dette er 10dager..) men vekta har jeg faktisk gått OPP i underkant av 1kg.. [&:] (tror det er musklene)[&:]

ORIGINAL: *L2*

Åy, da har du fullt opp Nøtte[:)] Lykke til nåe du skal sette i gang [:)] Jeg er kjempe spent [:)]

Det går nok såååå bra,de første dagene er værst,så går det over [:D]

Jeg gadd 1 uke så ville jeg bare spy over hele tven [8D]
Forsatte på sats da, så har ikke tatt heeeelt siesta [;)]

Men for guds skyld; TA MÅL JENTER!!! Er sånn dere best ser resultatene!![:)]

30 days shred

hva er egentlig dette? Litt uopdatert ....

Det er en dvd med jillian michaels, 20 min øvelse hver dag...det er 3 level såm går over 30 dager, 1 level er 10 dager =) så blir det hardere å hardere får hvert level :-)[:)]

Veronica2: Ja, det er nok at du bygger muskler, når du trener så går fettet åver til å bli muskler...å muskler er tyngre enn fett = ergo, du kan gå opp i vekt, men inn i cm [:D]

Back
Topp