I måro begynner alvoret

vestlandsjento

Gift med forumet
Då er da nemlig sprøytestart[;)] Blir utrulig spennande! Da e detta eg har grugleda meg til så lenge! Grue meg til evt bivirkningar og gleder meg til å sjå at dette går bra[:D][;)] Skal til kontroll på dag 8, så det e eg gla for[:)]

Dosa eg skal ha er 100 IE puregon. Dette e vel ei ganske låg dosa? Andre som har brukt låg dose utan å måtte auka? Håpar på å holda meg på denne dosa heile veien.

Ikkje lenge igjen te me veit om detta funke[:)][:)][:)]

Så spennende. [:)]
Husker åssen jeg var selv kvelden før.

Dette skal gå så bra, vestlandsjento.
Og det hele ender meg en spire. [:)]

ORIGINAL: Ivara

Lykke til med spøytestart i morgen [:)]

Gleder meg til å følge deg på vegen[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så spennende. [:)]
Husker åssen jeg var selv kvelden før.

Dette skal gå så bra, vestlandsjento.
Og det hele ender med en spire. [:)]

sign denne og legger til at jeg for et meste gikk på 75 IE puregon, gikk opp til 150 de siste dagene. Gjennomsnittlig blir det jo nesten det samme som deg..[:)]

Takk takk alle sammen[:D][:D]

Sprøyto gjekk kjempefint den[:)] Har heldigvis aldri hatt sprøyteskrekk, og med den puregon-pennen e da jo endo greiare

Da så blir spennande no e kossen den virke på meg.

*måtte det komma i alle fall eit gullegg*

endelig sprøytestart[:D]

første gang startet eg på 225 ie og økte til 300ie, denne gang startet eg på 300 og tror ikke at eg økte den.

men vi alle er så forskjellige, og spørst hva som er problemet vil eg tro. men 100ie kan være nok for deg vett du[:D]

masse lykke til i kveld med sprøyten.

åååååååååååååå du har tatt den allerede ser eg[:D] trodde du skulle ta den i kveld eg hihi[:D]

flott at det gikk bra[:D]

Lykke til, spennende dette [;)]

Hei,
eg klare ikkje å huska ka dose eg tok, men huska at eg dobla på slutten og da var slitsomt. Eg tok akupunktur i tillegg hos autorisert akupunktør, han var tilogmed med meg til klinikken, slik at eg fekk akupunktur rett før innsetting og rett etter innsetting av egg. I tillegg to behandlingar aku i etterkant. Så visst du ikkje har prøvd det så ville eg ha kombinert, men viktig at det er ein flink akupunktør. Det har gått fint på 1.forsøk med IVF og eg er gravid med tvillingar og 12 veker på vei i dag! Milepæl! Eg er super fornøgd!

ps. ser foresten at du er frå same plassen som meg.... berre at eg har flytta tilbake.

Lukke til!

ORIGINAL: Jab

Hei,
eg klare ikkje å huska ka dose eg tok, men huska at eg dobla på slutten og da var slitsomt. Eg tok akupunktur i tillegg hos autorisert akupunktør, han var tilogmed med meg til klinikken, slik at eg fekk akupunktur rett før innsetting og rett etter innsetting av egg. I tillegg to behandlingar aku i etterkant. Så visst du ikkje har prøvd det så ville eg ha kombinert, men viktig at det er ein flink akupunktør. Det har gått fint på 1.forsøk med IVF og eg er gravid med tvillingar og 12 veker på vei i dag! Milepæl! Eg er super fornøgd!

ps. ser foresten at du er frå same plassen som meg.... berre at eg har flytta tilbake.

Lukke til!

Så kjekt å hørra at du e 12 veker på vei med tvillingar[:)] Gratulera!

Eg vurdere å prøva akupunktur på innsettingsdagen. E visst ei veldig flink ei i Porsgrunn. Blir spennande på kontrollen om eg må auka dosen masse. Håpa ikkje da..

Ja da e ein fin plass me komme fra, men eg blir nok på østlandet tenke eg[;)] Savna øyo av og te, men da holde med ferie[:D]

Back
Topp