I måren....

Nøsste

Gift med forumet
reiser jeg til sverge....Skal bli godt og komme litt bort. Tenker litt for mye på en ting nå for tiden[:D] Men det er bare en snartur,er sikkert hjemme igjenn på onsdag. Men det er godt bare og få loffte seg litt. Har ferie denne uken!

Kos deg masse i Sverige! Godt å gjøre noe for å få tankene over på litt andre ting i denne lange rugetida [;)]

Ja,skal bli kjekt det[:D]......Må på Godis butikken og ha meg noe snop[:D]hehe

Men ikke lakris! Vet ikke helt hvorfor vi ikke skal spise det, men ene helsesøstera i kommunen her er ei venninne av meg, og hun sa at jeg måtte holde meg langt unna lakris... Vet som sagt ikke hvorfor, men fant ut at det var like greit å holde seg unna [;)]

ok....det har jeg aldri hørt. Men da spier jeg ikke det. JEg har spist litt av det i dag,men jeg får slutte med det nå[:)]

God tur ElinR...kosa deg masse[:D],godt med ett avbrekk!!

[:D]Ja,det er godt med ett avbrekk....du må ha msse godt tur når du skal reise Elin R[:D]

[:D]Fikk i allefall ønskt deg god tur Elin R[:D]hehe.....Pcen hengte seg opp så det stod den ikke va sendt. MEn plutselig ble den sendt alikevell[:D]hehe

Godt å komme seg bort litt. God tur, kos deg:)

God ferie og en fin tur til Sverige

Tusen takk for det alle sammen!!Nå er det ikke lenge før vi reiser. Hade bra så lenge[:)]

Back
Topp