I love those Lovehearts ♡

Gailla

Flørter med forumet
Jeg er og har alltid vært glad i sterk mat med masse rømme til, men får jo selvfølgelig svi for det i form av halsbrann!!! Men takk og lov for at det finnes Lovehearts :D Ett søskenbarn av meg sverga til det da hu var gravid å nå skjønner jeg hvorfor :) Kosa meg med litt sterk mat i dag å nå koser jeg meg med Lovehearts. Noen som vet hvorfor det funker mot halsbrann?

Aner ikke, men det redda meg i mitt forrige svangerskap. hadde lovehearts på nattbordet på slutten:rolleyes:

Jeg er og har alltid vært glad i sterk mat med masse rømme til, men får jo selvfølgelig svi for det i form av halsbrann!!! Men takk og lov for at det finnes Lovehearts :D Ett søskenbarn av meg sverga til det da hu var gravid å nå skjønner jeg hvorfor :) Kosa meg med litt sterk mat i dag å nå koser jeg meg med Lovehearts. Noen som vet hvorfor det funker mot halsbrann?
Nei, vet ikke helt.. Men har lurt på det samme da jeg knasket love hearts 4-5 mnd sist gang. Teorien min er at det blir et sånt brusepulver som legger seg oppå innholdet i magesekken, på samme måte som halsbrannmedisinen man får kjøpt på apoteket.. Hvis du har prøvd å tygge et par lovehearts uten å svelge når det føles naturlig skjønner du sikkert hva jeg mener ;) :-) Kos deg med love hearts :D

Nei, vet ikke helt.. Men har lurt på det samme da jeg knasket love hearts 4-5 mnd sist gang. Teorien min er at det blir et sånt brusepulver som legger seg oppå innholdet i magesekken, på samme måte som halsbrannmedisinen man får kjøpt på apoteket.. Hvis du har prøvd å tygge et par lovehearts uten å svelge når det føles naturlig skjønner du sikkert hva jeg mener ;) :) Kos deg med love hearts :D
Helt riktig! :) det lager en liten barriere mellom magesekk og hals :)

Back
Topp