I love Sharm El Sheik

Azra'il

Elsker forumet
Ahh...livet er herlig!! Late dager i sola, pils på verandaen på kvelden...!!! Me like!

Vesla stooorkoser seg også...blid og fornøyd hele dagen!

kan tenke meg at hun koser seg i varmen......
Og du og...... Skulle ønske det var meg,men min tid kommer vel en annen gang[:)]
Kose deg masse videre[:)]

syns noen kan pakke meg ned i en koffert og ta meg med på tur!
misunnelig på deg nå..

Men så bra at dere koser dere[:D]
Får ta en pils i varmen og dukkert i basseng for meg!

ORIGINAL: Moffedilla

syns noen kan pakke meg ned i en koffert og ta meg med på tur!
misunnelig på deg nå..

Men så bra at dere koser dere[:D]
Får ta en pils i varmen og dukkert i basseng for meg!

sign!! hehe.. åssen er tempen der nede nå da?

MISUNNELIG!! kos deg kos deg kos deg!![:D]

I love to hear that!!!=)=) Så bra dere koser dere! Gleder meg så til vi kommer oss nedover også, en pause fra vinterland er ikke dumt;)
Flyreisa gikk fint? Hva ligger temperaturen på nå dag/kveld?
Nyt ferien videre!

Vi skal også til Sharm El Sheik, i april, gleder meg masse![:D]

Dere får kose dere videre, også får du dele noen erfaringer når du kommer hjem[;)]

Åååhhh.. Jeg har også tenkt masse på å reise til Egypt.. Mamman og pappan min har reist der 4 ganger siden november og di skrøyter så mye!

*Sukk* Heldiggriser! Kos dere masse! [:D]

Åh, ikke misunnelig nå nei [8|] Var på bryllupsreise i Sharm el Sheik, var jo bare såååå deilig! Men, har dere sett noe til denne skumle haien eller? Bryr de seg noe om det der nå? 

ORIGINAL: Sommerbaby 2010

I love to hear that!!!=)=) Så bra dere koser dere! Gleder meg så til vi kommer oss nedover også, en pause fra vinterland er ikke dumt;)
Flyreisa gikk fint? Hva ligger temperaturen på nå dag/kveld?
Nyt ferien videre!
[/quot]

Jeg er også spent på å høre!!
God å høre at snuppa koser seg da!!
Kos dere alle mann:D

Hehe, verste plassen jeg noen gang har vært. Skal aldri tilbake dit. [8D]

ORIGINAL: giggsy

Hehe, verste plassen jeg noen gang har vært. Skal aldri tilbake dit. [8D]

Oi, wow, så forskjellige opplevelser kan man ha gitt... Kan jeg spørre hvorfor det var fælt, eller hva som gjorde det?

Åhhhhhhhhh!!godt å høre,kos dere videre!!

At Frøya er rolig og koser seg var INGEN overaskelse

Snakkes soooooooooooooooon!

Tempen ligger paa rundt 25 paa dagtid...litt kaldere paa kvelden, regner med at den er rundt 17 eller no...

Det er alltid noen som vil vaere negativ til et eller annet...saann faar det bare vaere[:D]

Servicen er helt fantastisk, maten er grei (kunne vaert bedre), vaeret er fantastisk, omraadet er supert ++++ Dere som skal nedover...gled dere masse!!!!

Da var vi hjemme igjen[&:] Turen har gått supert, men kunne vært der mye lengre.

Sender dere PM (Sneva og Sommerbaby2010)med mine erfaringer med baby og Egypt[:D]

Lurer på om jeg har gått glipp av noe spennende her?!?

Back
Topp