I love my AngelSound :-)

Kattejenta

Elsker forumet
Endelig kommet med hjem, og fikk prøvd meg med dopleren. Fant hjertelyden relativt kjapt, etter kun å ha funnet min egen helt først. Laaaangt nede ved skambeinet. For en herlig lyd!! :-) Var ikke til å ta feil av, dunket i vei i full fart og hørtes akkurat ut som med førstemann. Guuu korr deilig! Da kan man jo senke skuldrene litt.

Åh så gøy! :D

Jeg bestilte meg Angelsound i går, gleder meg til den kommer i posten!! :)

Nexie skrev:
Åh så gøy! :D

Jeg bestilte meg Angelsound i går, gleder meg til den kommer i posten!! :)

Ja det er virkelig verdt det!! :-)

Kaller Angelsoundsen «min betryggende engel». Har vært så redd for at ting skulle gå galt og da har det vært så godt å kunne hive på seg hodetelefonene og umiddelbart få en bekreftelse på at hjertet banker. Nå senere i svangerskapet er det sparkingen som er i fokus, men det hender jeg fremdeles bruker den for å høre hva hun holder på med der inne :-)
Har blogget om den her:
http://denvoksendemage.blogspot.no/2012/05/angelsounds-min-reddende-engel.html

Måtte høre en gang til så gubben også fikk høre... :-) 177 slag i minuttet. Herlig :-D

så gøy :)

Når fikk dere høre den første gang ? Tror jeg hørte den i uke 10 forrige gang , men tenkte at det kanskje gikk at litt tidligere nå siden jeg er annengangs ....:)

Jeg har ikke forsøkt før i dag, er 9+6 i dag.

Ønskergullnr2 skrev:
Når fikk dere høre den første gang ? Tror jeg hørte den i uke 10 forrige gang , men tenkte at det kanskje gikk at litt tidligere nå siden jeg er annengangs ....:)

Hørte min i uke 11 selv om de sier at man ikke skal høre noe før etter uke 12...

Nå har jeg også bestilt :) Gleder meg skikkelig! Men jeg har hørt doppler kan være skadelig før uke 12 og at det ikke bør gjøres for ofte. Vet dere noe om det?

Det er ikke noe forskningsresultater som sier at det er skadelig. Eneste grunnen jeg har hørt til at jordmødre ikke anbefaler det, er at man kan bli veldig bekymret hvis man ikke finner lyden. Et godt tips til å finne den, er å ha på litt babyolje eller alove vera gel på magen og leite laaangt nede. Er som regel lengre ned enn man tror :) Og ikke overdrive bruken, bare lytte litt i ny og ned :)

Back
Topp