I kveld .....

Nøsste

Gift med forumet
kl 22,setter jeg den siste sprøyta jeg skal ha før uttaket på onsdag. Er lei av alle medisinen jeg må huske på til en hver tid. Mye å huske på,og så blir jeg ganske sliten å trøtt av dem og. Så nå får jeg bare krysse alt og håpe at vi lykkest! Så i måren er det siste arbeidsdag på en stund. Blir sykelmedt fra onsdag av i 3 dager,og så er det ferie uka etter på. Nå kjenner jeg det er noe som skjer i magen min. Et stramt belt over magen. Spennene og kjekt når en kan kjenne at noe vokser ett stort gullegg der inne(håper det er ett stor egg[:D]) Lykke til alle sammen!

er vel eggløsnings sprøyten du tar regner jeg med[:)]

ønsker deg masse lykke til, og håper at eggene er vokst seg store og fine, og at det er blitt litt flere[:)]

nå skal jeg farge håret mitt, så skal jeg pakke, så skal vi ligge i sengen og spille super nintendo, og såååååå skal vi lalle

oss, skal kjøre kl 0600 i morgen tidlig, da blir det uttak og så på hotell[:)]

Jepp,det er eggløsning sprøyta jeg mener. Masse lykke til i måren,krysser fingrene for deg og gulleggene dine.[:D]

[:)] Masse lykke til med uttak begge to.

Takk for det[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: * Bobbo *

[:)] Masse lykke til med uttak begge to.

gleder meg til oppdatering [:D][:D][:D][:D]

Jeg også [:D]

ja skjønner hva du mener, man gåt dritt lei av å huske medisiner til enhver tid.
ønsker deg masse lykke til onsdag

Lykke til med el sprøyta i kveld og uttaket på onsdag.

ORIGINAL: twinanne

Lykke til med el sprøyta i kveld og uttaket på onsdag.

livslyst:    sprøyta var ikke vond og sette. Vet ikke når det er første forsøket om vi får sette inn to egg da. Men visst vi får spørsmål setter vi inn 2 egg. Skal du ha inn 2 egg??Lykke til med sprøyta!!!!

Lykke til  med sprøyta,og håper spiren fester seg godt hos oss begge[:D]

Back
Topp