I kveld...

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
skal jeg på bowling og pizzaspising etterpå, med min syklubb.
Det er en time kjøring for oss, da vi bor in the middle of nowhere, men det blir koselig!
Formen er skikkelig dårlig, er veldig forkjøla oh har derfor enda mindre matlyst, men SKAL i vei, godt å komme meg litt ut!

Det blir seint spising så spennende om det er noe på menuen som frister.
Dette har jeg spist i dag, og da må dere ikke le:

yoghurt med litt sukker til frokost
noen peppernøtter med sjokolade rundt (fra NL)
2 egg til lunsj
3 biter MILKA sjokolade

Det var alt, skikkelig sunt kosthold ikke sant???
Mannen min skulle se på mandariner i butikken, for der gleder jeg meg til, håper
han finner noen gode......da skal jeg iallfall spise noe sunt i dag....

Hordan har dagen deres vært og noen planer for i kveld????

Hahahah, elsker menyen din, Once More!!! Så lenge du får i deg noe :)
Kos deg masse på syklubb ikveld! Jeg håper formen din blir såpass at du får i deg litt pizza. Det blir sikkert morsomt med bowling da!
Her blir det nok rolig kveld med tv-titting...Grey's ikveld og da sitter jeg klistra foran tv'n...

Hahaha, du har så gøyale måltider du snuppa :) Men det peppernøttmedsjokoladetrekk fra NL hørtes i grunn litt godt ut. Må få sendt gubben over vannet :D
Du får kose deg, jeg skal gjøre som vanlig, slappe av :D Spennende liv jeg har fått meg :D

Bra at du får i deg noe hvertfall!  at

Idag har jeg vært hjemme, er delvis sykmeldt så hadde hjemmedag i dag. Nå skal jeg bare slappe av, har inntatt sofaen og skal finne ut hva jeg mangler av kalendergaver til barna.

Hørtes ut som en koselig kveld :) Håper du fikk i deg noe ordentlig mat :)

Ida82 skrev:
Hahaha, du har så gøyale måltider du snuppa :) Men det peppernøttmedsjokoladetrekk fra NL hørtes i grunn litt godt ut. Må få sendt gubben over vannet :D
Du får kose deg, jeg skal gjøre som vanlig, slappe av :D Spennende liv jeg har fått meg :D

De selger det bare rundt 5 desember, da er det sinterklaas i nederland, det er nesten samme som julenissen.
Egentlig er det runde pepperkakeboller (små), som trekkes med sjokolade.

En som lager sjokolade her hadde laget hvite med peperkake inni, så det er absolut ingen rar smakskombinasjon!
kanskje moro å prøve å bake noen selv?

HvitSnø skrev:
Hørtes ut som en koselig kveld :) Håper du fikk i deg noe ordentlig mat :)

Tja ordentlig.....er ikke helt begeistret for Pepes da....
De andre 4 tok 2 sanne megapizzaer, jeg tok en halv baquette med tomat og smeltet ost på, den gikk greit, og så en miniminipizza , ca 10 cm,med pesto og parmesan (appetizer), men den var helt svart på undersiden og ikke godt....
Så smakte jeg på en minidessert oreokake, godt men alt for mye for meg, men det gikk om at jeg fikk noe i meg, og det fikk jeg!

Var jo ikke så gal mat det da :) Hørtes ut som mer ordentlig mat enn det du spiste tidligere på dagen i alle fall :)

HvitSnø skrev:
Var jo ikke så gal mat det da :) Hørtes ut som mer ordentlig mat enn det du spiste tidligere på dagen i alle fall :)

Ja, ikke sant??? kanskje fordi det allerede var klokka 21, og magen er jo sulten, det er ikke problemet.
Synes det er godt å spise lite av iallfall 'ordentlig' mat, det er en bra begynnelse!

once more skrev:

HvitSnø skrev:

Ja, ikke sant??? kanskje fordi det allerede var klokka 21, og magen er jo sulten, det er ikke problemet.
Synes det er godt å spise lite av iallfall 'ordentlig' mat, det er en bra begynnelse!

VELDIG bra begynnelse er det!!! :) Håper du snart får matlysten tilbake igjen!!

Back
Topp