i kveld...

Elenia

Gift med forumet
ikveld ska æ ut for første gang [:)] mamman min ska pass snuppa.. e spent på korsn d kommer t å gå[;)]

æ kommer sikkert t å våkne inatt å leit etter ho[:D]

dokker som har vært ute, satt dokkker å tenkte på ungen hele kvelden?

Så kjekt da. Jeg var ute en tur når snuppa var 5 uker. Sambo passet Tuva da, men det gikk kjempefint... Var ganske herlig med en luftetur.. Kooooos deg masse[:D][:D]

Kos deg masse!

Ammer du? I så fall, har du pumpet opp et lager, eller bruker du mme?
Dere andre som har vært ute, hvordan har dere gjort med mat?
Hvor lenge etter siste slurk alkohol kan man gi barnet pupp igjen?

ORIGINAL: CamillaN

Kos deg masse!

Ammer du? I så fall, har du pumpet opp et lager, eller bruker du mme?
Dere andre som har vært ute, hvordan har dere gjort med mat?
Hvor lenge etter siste slurk alkohol kan man gi barnet pupp igjen?

æ amma .. men bruka å gi 2-3 flaska om dagen..(bynn å bi lite melk) så ho bi å få mme til æ kommer imårra [:)]   må nok pump eller noe sånt ikvel og inatt.. for kommer nok til å bli litt spræng... man kan vel amm når men er edru selv... er nu iallefall d æ har hørt... 
Men ska nok gå bra [:D] selv om æ kommer t å savn snuppa mi..

Til snuppa1: ikke la noen si ka du kan og ikke kan gjør.. gjør d du sjøl føl før.. d e nok d som e rett til slutt [:D] 

man kan amme når man kan kjøre bil[:D]

Jeg skal også ut i kveld.....[:D]
Gleder meg

Kose deg masse!! [:)] 

Har ikke vært ute selv ennå, men kommer nok til å savne småtten min litt når jeg kommer så langt ja....[:)][8|]

Har vært ute et par ganger, og tenkte på gullet heeele tiden..og prata om han hele tiden også..hehe[:D]men jeg visste han hadde det bra og drakk ikke mye alkohol i tilfelle det skulle skje noe da...Kos deg masse..Er deilig på komme ut litt[:D][:D][;)]

Back
Topp