I kveld...

Dina_

Elsker forumet
Hva gjør dere i kveld??
Jeg ligger på sofaen å kjeder meg. Min kjære er å skifter til sommer dekk på bilen.
Skal på kontroll på sykehuset igjen i morgen er spent på hvordan det vil gå

hei[:)]
Litt sliten,sover litt lite for tiden.....Har sterke kynnere i kveld,noe jeg har hatt noen kvelder i det siste...Ellers har jg vært litt,litt sånn vet ikke humør,får liksom ikke gjort noe,men vil gjøre mye.....

Sitter på BV, sambo ligger på sofaen og ser på Leeds spille kamp. Når han ikke smugsover da... Skulle gjerne ha sett på noe annet enn fotball en fredagskveld...

Også tenker jeg fælt på våre fødende jenter........

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Sitter å ser på tv og leser litt her samtidig!!!

Er ikke så mye som skjer i dag så det blir vel tv og BV utover kvelden! [:D][:D][:D]

Jeg og mannen min ser en film på tvnorge med mel gibson, så jeg kikker innom her innimellom, skal snart legge meg, har sovet forferdelig dårlig de siste nettene, så er trøtt..

Hadde håpet på litt action i magen etter vi hadde sex i 8 tiden, men det ser dårlig ut.. Får bare være tolmodig, men kunne så gjerne tenkt meg at hun kom nå i påskeferien..=)

I kveld har vi vært å shoppa litt babyklær! også har vi spist thai mat og sett på tv... nå ligger min kjære og sover på soffan, jeg er kjempesliten (etter shoppinga) og har masse kynnere... skal gå å dusje nå tenker jeg, måtte bare innom å se om det var noen nye oppdateringer ;)

Back
Topp