I kveld er jeg også igang

fano

Gift med forumet
skal jeg begynne på progynova, har fått TR i dag, ringte kk og de sa jeg skulle begynne i kveld. Har fått UL time fredag 22 august kl 9 så NÅ er det min tur også......[:D][:D][:D]

lykke til med fryseforsøket, da er du igang også. Håper det er insetting om 2 uker for deg.
Skal bli spennedes å følge deg på vegen.

Eh...roter jeg nå - det er fryseforsøk?, har ikke helt hodet med meg idag er syk igjen........nok om det...

Masse lykke til med fryseforsøket.  [:)]
Krysser alt jeg har.

He he [:)]
Det er fryseforsøk ja, mitt første. Har 2 egg på frys på samme strå så da tiner de opp de sammen, håper et eller begge overlever. Skal visst gå på disse tablettene i 10 uker fra nå av, hvis jeg blir gravid da, hvis ikke avlutter jeg dagen ved negativt svar. Jeg har bare de 2 eggene på frys så det blir spennende. Har igjen 1 forsøk også da. Lurer veldig på hva vi gjør hvis det ikke går på noen av disse fprsøkene. Er det billigere i sverige/danmark ved privat? Er det noen som vet om noen klinikker utenlands? Eller vet pris på private forsøk her i norge som er inkl medisiner og behandling?  Har bestilt sånn klister også så jeg håper det kommer snart, håper bestillinga blei godkjent og at de sende på sånn postoppkrav eller noe sånn, sto hvertfall det.

tuuusen takk [:D]

Masse lykke til!
Håper det klaffer for dere nå

nei, det er kk på rikshospitalet i oslo...[:D] fryseforsøk du også?

jepp, blei litt satt ut av pillebrettet i dag, hvilken ende skal man begynne i?????? jeg bare begynte i en ende, håper det ikke har noe og si???

Masse lykke te[:)][:)]

*krysser fingrane*

ORIGINAL: fano

nei, det er kk på rikshospitalet i oslo...[:D] fryseforsøk du også?

jepp.. frys her også...   blir spennende da.....[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Masse lykke til med fryseforsøket.  [:)]
Krysser alt jeg har.

ORIGINAL: kate

Masse lykke til!
Håper det klaffer for dere nå

Back
Topp