I kveld er det min tur.......

Memme

Glad i forumet
Har vært å kjøpt meg jordnøttolje så i kveld skal det smøres[;)][;)][;)][;)][;)]

åååååååå!!
det var det jeg skulle ha idag ja!! dumme meg kom ikke på hva det var for noe jeg måtte huske....sto å klødde meg i hodet på nutikken,,men kom ikke på hva det var... OLJE!! DUH!!
jaja,,,får kjøpe på torsdag da,,,,

Hihihi har blitt smurt flere kvelder på rad jeg nå [8D] En stor flaske koster 99,- på apoteket.

he ikkje våre sta å kjøpt endå ej [8|]

Hvorfor akkurat jordnøttolje? Kan man ikke bruke annen olje? Jeg trodde det holdt å smøre seg litt de siste dagene, hvorfor må man begynne så tidlig?? [8|]

Fordi jordmor sa at det var vitenskapelig bevist at de som smører og tøyer 2 ganger om dagen fra uke 34 har mindre sjangs for rifter..

Må nok tøye selv i kveld...WRÆÆÆL..savner kjæresten min[&o]

har en følelse av at det ikke er så lett å nå ned dit selv,,,,,hmm...
kommer dere lett til dere som gjør det selv?? hvor lenge holder dere på i slengen? 1. min? 5 min? 10??[8|]

Har blitt smøring av jordnøtt her og fra idag...litt tøying..tror jeg :S hihi...Koselig var det [8D], sambo er syk fra jobb så blitt mye senga idag..hihi

ORIGINAL: Memme

Har vært å kjøpt meg jordnøttolje så i kveld skal det smøres[;)][;)][;)][;)][;)]

Me too... Har også vært å shoppa litt.. Så her skal det også smøres.. Joho...[;)]

ORIGINAL: førstegangsgravid

har en følelse av at det ikke er så lett å nå ned dit selv,,,,,hmm...
kommer dere lett til dere som gjør det selv?? hvor lenge holder dere på i slengen? 1. min? 5 min? 10??[8|]

KJempe vanskelig å gjøre det selv. Blir bare et par minutter.

Har gjort det i et par-tre dager jeg og.... Har funnet ut at det funker å gjøre det mens jeg sitter på do... Smører området mellom skjeden og endetarmen (sorry detaljene......men dere vet...[8|]) og tøyer litt i åpningen og bakover. Hadde gjerne gjort det sammen med gubben, men da blir han litt FOR lysten på andre saker...og jeg synes liksom ikke tøying/ fødselsforberedelse og sex hører helt sammen, jeg da.... Hm...er nok meg som er litt rar..... [8|]

Er det ikke mandelolje man skulle bruke da?? eller går det ut for det samme???

Hmm.. må visst kanskje ut å skaffe meg sånn olje jeg og..
hjelper det altså??

Er det Ingen her som bruker slike Bri.Bær Kapsler... ????

ante ikke at man skulle tygge verken kapsler eller smøre seg med olje..
Men jeg vet jo ikke så mye da[8|]

ORIGINAL: Dorothy_1

Jo Monicus har kjøpt seg disse.. [;)] Skal ha sånne selv, men beg ikk ehelt enda på dem..

ORIGINAL: schnuppa

Jo Monicus har kjøpt seg disse.. [;)] Skal ha sånne selv, men beg ikk ehelt enda på dem..

hva skal de hjelpe for???
Når skal man begynne på dem da???
helsekost/apotek som selger det?

ORIGINAL: førstegangsgravid

ORIGINAL: schnuppa

hva skal de hjelpe for???
Når skal man begynne på dem da???
helsekost/apotek som selger det?

Helsekostbutikkene har dem vet jeg..
De er modningsforberedende tror jeg..
Hørte at man skulle begynne med dem i uke 34, men vet ikke sikkert.. [:)]

Dorothy_1

Ej ska begynde me det , men he ikkje våre nedafør å kjøpt endå!! men ska sjå om ej ikkje gjer d idag :)
Reklamerte om det til ei venninde av mej so ska ha i slutten av Juni , so ho he vist begynt me det :)

Back
Topp