I koma ...

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Har nådd 9 uker og det trykker på blæra. Utover det er jeg så sykt trøtt. Det er det verste ... Sover 12 timer, står opp på formiddagen en gang. Er vanligvis morgenfugl. Halvsover gjennom arbeidsdagen og er i komatøs tilstand kl 19 på kvelden. Så endelig føler jeg meg gravid, men .... gjeeesp!

Andre som er skikkelig trøtte?

Er så trøtt at jeg er sykemeldt :p Say no moar. Før stod jeg opp 05:00 hver morgen, nå står jeg opp 09:30 - og sover 1-2 timer ila dagen før jeg legger meg ved midnatt (untatt i dag hvor jeg har hatt litt mageissues så jeg er litt lengre oppe :p )

Samme her, og med migrene og kvalme attpåtil så blir det mye søvn og hvile. Ta den tiden du trenger, min erfaring er at det blir bedre i andre trimester! :)

Jeg er også kjempetrøtt! Hadde møte med en kollega her om dagen og følte jeg snøvlet gjennom hele møte. Klarte verken å tenke klarte eller snakke klart :hilarious: Nå har jeg tatt to dager hjemme med forkjølelse og jeg sover og sover.... :sleep011

Ja, helt jævlig. Kan sovne hvor som helst og når som helst.. har sovna på jobb mange ganger. Livsfarlig å kjøre bil, om det så bare er 5 minutters kjøring også :sorry:

Ja er helt vilt trøtt...

Krever nok sin mengde energi å skape et annet menneske, så er jo forståelig at dere er trette. Ta vare på dere selv, unn dere litt ekstra kos og avslapping og la kroppen få fokusere på babyproduksjonen. Det er ikke feil å bli vartet opp litt heller, når ting er slik - tips til de rundt deg ;)

Jeg også! Er såååååå trøtt! Sovner på sofaen etter jobb og sovner før klokka ti hver kveld. Håper dette går over, for jeg funker ikke så bra for tiden.

Våkner senere på morgenen, drar på jobb sent, drar hjem tidlig og blir umiddelbart trøtt. Kanskje jeg rekker å spise middag før jeg sovner. Ellers sovner jeg, og blir vekt når det er mat :hilarious:

Noen dager har jeg nesten sovnet men så har jeg måttet være våken for å gjøre noe. Da kan jeg plutselig få litt energi tilbake og være våken helg til leggetid!

Og i tillegg til komaen begynner jeg nå å få lett kvalme. Særs på kvelden. Urkkkk. Det er egentlig bare en lett bakgrunnskvalme, men den slår meg skikkelig ut. ÆRE VÆRE til dere som er veldig kvalm hele tiden, jeg vet ikke hvordan dere takler det!

Sov på sofaen i dag i 2 timer, etter å ha sovet 12 timer i natt. Utrolig at det går an :p

Og i tillegg til komaen begynner jeg nå å få lett kvalme. Særs på kvelden. Urkkkk. Det er egentlig bare en lett bakgrunnskvalme, men den slår meg skikkelig ut. ÆRE VÆRE til dere som er veldig kvalm hele tiden, jeg vet ikke hvordan dere takler det!

Sov på sofaen i dag i 2 timer, etter å ha sovet 12 timer i natt. Utrolig at det går an :p
Hvor langt er du på vei idag? Jeg er 9+0 ifølge TUL og 9+6 ifølge menstermin. I ca. en uke eller mer nå har kvalmen begynt å melde seg. Særlig morgen og kveld, men også litt på jobb. Samme som deg med bare en bakgrunnskvalme, men føler meg uggen og uvel hele tiden.

Hvor langt er du på vei idag? Jeg er 9+0 ifølge TUL og 9+6 ifølge menstermin. I ca. en uke eller mer nå har kvalmen begynt å melde seg. Særlig morgen og kveld, men også litt på jobb. Samme som deg med bare en bakgrunnskvalme, men føler meg uggen og uvel hele tiden.

Er 8+2 i dag, synes det har kommet sånn ca siden 1 uke... Men blir verre og verre for hver dag, IMO. Nå er jeg også kvalm på morgenen. Helt sykt for sist graviditet så var jeg virkelig IKKE kvalm. Overhodet!

Jeg er 7+5 og har vært hemmende kvalm i snart en uke. 2 siste dagene har jeg knapt kommet meg utav senga. Trøtt og sliten og hjertet jobber hardt når jeg gjør ting. Må sette meg ned veldig ofte.

Føler meg helt ubrukelig....men teknisk sett så gjør kroppen en viktig jobb men alikevel... uff

Jeg er 7+5 og har vært hemmende kvalm i snart en uke. 2 siste dagene har jeg knapt kommet meg utav senga. Trøtt og sliten og hjertet jobber hardt når jeg gjør ting. Må sette meg ned veldig ofte.

Føler meg helt ubrukelig....men teknisk sett så gjør kroppen en viktig jobb men alikevel... uff

Ja, kroppen gjør en utrolig jobb, selv om vi føler oss elendige :D:Heartred

Mannen pleier å spørre meg hver dag hvordan jeg har det. Så når jeg sier at jeg er kvalm og slapp, så svarer han at «da er alt som det skal være». Sist når formen ble skikkelig bra, og jeg tenkte at wow skal det være så stor forskjell på svangerskapene mine, var det en SA. Fra vær av kvalme var å miste graviditetssymptomene.
Så nå er vi bare veldig glad for at jeg er i dårlig form :)

Mannen pleier å spørre meg hver dag hvordan jeg har det. Så når jeg sier at jeg er kvalm og slapp, så svarer han at «da er alt som det skal være». Sist når formen ble skikkelig bra, og jeg tenkte at wow skal det være så stor forskjell på svangerskapene mine, var det en SA. Fra vær av kvalme var å miste graviditetssymptomene.
Så nå er vi bare veldig glad for at jeg er i dårlig form :)

ja, jeg har bekymret meg for fraværet av symptomer som feks kvalme. Gjennomgår nå en MA, der jordmor vil jeg skal vente noen dager og se om kroppen ordner opp selv. Var jo i koma noen dager da jeg lagde denne tråden, men også det forsvant dessverre fort - og det hadde en grunn.

ja, jeg har bekymret meg for fraværet av symptomer som feks kvalme. Gjennomgår nå en MA, der jordmor vil jeg skal vente noen dager og se om kroppen ordner opp selv. Var jo i koma noen dager da jeg lagde denne tråden, men også det forsvant dessverre fort - og det hadde en grunn.

Kjempe trist at det gikk den veien.
Håper kroppen din ordner ut raskt så dere blir klare til å prøve igjen.

Så utrolig trist altså. Vet ikke hva jeg skal skrive idag. Kjenner jeg ble kjempelei meg av å logge på her idag. Det har vært så mye tap.

❤❤❤

Ja, vi har mistet for mange nå :(❤️

Back
Topp