I hvilken uke roet kvalmen seg?

Trolli80

Blir kjent med forumet
Noen som er over den værste kvalmen enda? I hvilken uke ble det bedre? Følte det var litt bedre i dag faktisk, men jeg er bare 10+2..

Sniker her. Min kvalme ga seg ikke før uke 16 :/ er i uke 20 nå, og sjeldent kvalm. Men matlysten er ikke på topp fordi :/

Husker ikke helt, men fra rundt uke 10-11 ca?

Sniker fra des16, var en stund jeg trodde at den aldri skulle gi seg, men den gikk gradvis bort i uke 12-13-14 engang :)

Sniker fra mars, er 17+5 og fortsatt sykemeldt pga kvalme og brekninger :-/

I uke 12 ble alt mye bedre, men blir fortsatt dårlig om jeg ikke spiser regelmessig og oftere på kvelden nå enn tidligere.

Jeg er blitt litt bedre de siste dagene. Er 10+2. Men varierer.. Føler energien har begynt å komme tilbake også :)

Er nå 12+3. Hadde min første da på jobb etter kvalmehelvete. Kjenner fortsatt på litt kvalme, men er mykje bedre. Det har gradvis blitt bedre i løpet av dei 2 siste vekene.

Den roet seg i uke 10.. Men hadde hatt 3 timer med akupunktur da. Nå blir jeg bare uggen hvis jeg ikke er flink nok til å spise jevnlig. Er 11+5 nå:)

Med nr 1 var jeg kvalm frem til uke 16 og med nr 2 frem til ca uke 14, hvis jeg ikke husker helt feil. Nå er jeg i uke 15 og kjenner litt bedring - endelig. :)

Uke 13+noe. :)

Ble riktignok byttet ut med halsbrann... Usj

Går å venter på det jeg også :) med førstefødte var jeg kvalm de 3første mnd, med andre var jeg kvalm med oppkast fram til uke 11

I mitt første svangerskap var jeg kvalm fra uke 6-9, denne gangen startet det i uke 7 og ga seg rundt uke 13, men nå har jeg begynt å kaste opp så hurra for det... :-/

Back
Topp