I hvilken uke pakket du fødebagen?

Jeg begynner sikkert en gang etter uke 35. ;) Jeg tviler sterkt på at ungen kommer før tiden fordi jeg mistenker at kroppen er like distré som hjernen. :P (ble satt igang 11 dager over sist)

Pakket den den dagen vannet gikk :p

Jeg også satt frem bagen ganske tidlig og begynte å putte oppi litt:-) hadde skrevet liste, så krysset jeg bare av når det var lagt oppi!

Endel ting brukte jeg frem til vi skulle inn, så da var det greit at listen lå klar:-) i uke 38 var den ganske klar, fødte i uke 39, og da heiv vi alt oppi! Hadde skrevet liste for mannen også, og det var litt greit, for han pakket ikke før siste sekund, og da hadde ikke jeg mulighet til å hjelpe han å huske på alt han skulle ha med:P

Kommer til å starte pakkingen så smått litt over uke 30. Fødte i uke 35 sist og hadde ikke pakket forut da. Kommer til å legge en lapp på toppen om hva som mangler, da en del må legges nedi ved avreise ser jeg for meg;-)

Begynte i uke 30 og holdt på frem til uke 38 :P da pakka jeg den ut i bilen :)

En halvtime etter vannet gikk kom jeg på at det var greit med noen klær på sykehuset, haha. Lenge leve utsetting ;)

Jeg pakket dagen før hun ble født. Skulle inn på sykehuset pga regelmessige rier, men jeg fant ut at jeg skulle hjem igjen så kunne rekt å pakke senere den dagen :P dette var 12 dager over termin. Denne gangen skal jeg pakke på forhånd sånn at det er klart hehe

Jeg er i uke 31, og har for lengst laget liste over alt som skal med.
Vi mangler et par ting som må kjøpes inn som skal i bagen, men så fort det er kjøpt inn, skal bagen pakkes og være klar.
Man klarer seg fint uten den bagen, men jeg risikerer ikke å måtte sope med meg ting i farta på vei til sykehuset.
Bedre føre var! Det er jo ingenting som hindrer en i å pakke den bagen tidlig.
Mat og drikke og papirer er det eneste jeg venter med å putte oppi, samt kamera og ladere.
(Men jeg sørger for at det er fullt ladet og tømt til enhver tid.)

Jeg ble ferdig å pakke baggen i dag :).. Jeg er 33+1 :P.. Jeg synes det er greit og ha det ferdig, liker ikke for mye stress :P.. haha

Back
Topp