Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker! Er rundt uke 12! Er nok oppfylte tarmer du kjenner, da disse presses oppoverHvor tidlig kan dette kjennes? Jeg er i uke 9, men kjenner en tydelig kul nederst i magen, midt mellom symfysen og navlen.. Er jeg lenger på vei enn jeg tror? Kan det være flere?
Som standard sier de uke 12. Men flergangsfødende kan ha høyere symfysemål enn førstegangsfødende. Jeg har følt jeg har kul på magen i flere uker, men som det nevnes ovenfor så er det nok tarmer som presses oppover. Fordøyelsen vår går i tillegg mye tregere nå, så det er lett å bli oppblåstHvor tidlig kan dette kjennes? Jeg er i uke 9, men kjenner en tydelig kul nederst i magen, midt mellom symfysen og navlen.. Er jeg lenger på vei enn jeg tror? Kan det være flere?
De måler ikke noe SF mål før uke 24 men du kan sikkert spørre jm om å kjenne etter for moroskyldJeg er 10+3 og ultralyd jordmor bekreftet at det jeg kjenner er livmor som vokser. Dette er mitt andre barn, så kanskje derfor jeg kjenner tidlig. Tror likevel det er ganske individuelt. Tror det er etter 12 uker jordmor begynner å måle om ikke jeg husker helt feil
jeg er så opptatt av uke 12 jeg nå skulle skrive uke 20, men da hadde du jo fastsitten i mine papirer fra sist målte hun første gang i uke 22, og det var utenfor skjemaetDe måler ikke noe SF mål før uke 24 men du kan sikkert spørre jm om å kjenne etter for moroskyld
Samme her! Bare med barn 2 og 10+1... Jeg har også lyyyst å kjenneJeg er 10+6 og dette er mitt 3. barn. Jeg kan enda ikke kjenne livmoren og har absolutt ingen gravidmage enda