i hvem uke kjente dere di første sparka?

baby_jenta

Betatt av forumet
i hvem uke kjente dere di første sparka?er 18uker akkurat i dag å har enda ikke kjent noen spark,det beskymrer meg litt er redd for at det skal være noe veien med det lille knøtte mitt[:(]
med den første min kjent jeg alt spark når jeg var 16uker så det var liksom ikke noe problem..

Når jeg la meg ned og kjente godt etter kjente jeg det i 16 uke. Men de andre kjente jeg ikke før i 20 uke..
Du kommer nok til og kjenne det snart[:)]

Jeg kjente de første tydelige sparkene denne gangen i uke 15, men det er nr 3 for meg og du kjenner spark tidligere når du har fra før. Med nr 1 tror jeg det drøyde til uke 20 før jeg var helt sikker på at det var babyen. Alt er normalt.[:D][;)]

jeg syns liksom att det er litt rart siden jeg kjente så tidelig den første gang jeg gikk gravid, mens den andre gangen kjenner jeg det seint lix..er så lenge siden jeg har vært på kontroll også sa,skal ikke ditt før i februar for kommunen måte spare penger,enda godt jeg skal på ultralyd den 5januar da!!da blir jo ting oppklart..gruer meg bare litt,i tilfelle det ikke er som det skal med det lille knøtte mitt..[:(]

i dette svangerskapet her kjente jeg de første i uke 13,men det var bare en gang,og andre gang i går kveld,15 uker.Men jeg husker i mitt første kjente jeg ikke før uke 20,og andre svsk i uke 16.Alt er nok bare bra med den lille hos deg tenker jeg[;)]Håper du får det bedre etter du har vært på UL.Klem fra Laila.

I dette og andre svangerskap, kjente jeg bevegelse i uke 14. I første svangerskapet tror jeg det var i uke 19.

Jeg kjente ingen ting før ut i uke 20. Var kjempe bekymret jeg å.
Helt til jeg var på ultralyd i uke 19 og så den vakre lille jenta sprelle rundt.
Rart å se at hun sparket når jeg ikke kjente noen ting.
Årsaken til at ikke kjente noe var p.g.a hvordan morkaka mi ligger, så jeg tror nok ikke du trenger å bekymre dg [;)]

Det heite vel det at som førstegang skal ein kjenne liv rundt uke 20,sjølv kjente eg i 17 trur eg,så kan ein kjenne tidlegare ved neste mann,men det der er så individuelt!!!!

Hei!
Jeg kjente liv fra den lille i uke 15 men kjente ikke skikkelige spark før uke 17..

jeg kjente ikke noe før jeg hadde fulgåtte 19 uker..så noen kjenner det senere enn andre så det er sikkert ikke noe galt[:)]
Drikk et glass oboy å legg deg strak på sofaen,det funka med meg[:D][:D]

I uke 19 kjente både samboeren og jeg det godt.
Hadde nok kjent litt bobling en stund, men var liksom ikke helt 100% sikker på om det var babyen eller bare magen [:)]
Men det var veldig gøy at samboeren også fikk det med seg såpass tidlig da [:)]

Om jeg ligger rett ut å dytter litt på magen kan jeg kjenne det veldig svakt, tror jeg...men ikke egentli helt lett å forstå at det er spark liksom...såh...jeg venter fortsatt jeg...kommer vel snart???[:)]

Jeg har kjent det tydelig siden uke 19. [:)]

5januar skal jeg på ultralyd..gleder meg masse,men gruer meg litt å.. alltid noen beskymringer ute å går når en er gravid!!
ORIGINAL: kjersti:)

Tror det var ca uke 19-20! Men var først rundt uke 21 jeg kjente det ordentlig! Har du vært på ul!? Alt står nok fint til med den lille!

ja det er vel bare meg,takk for støttend da i værfall så får du ha en forsatt fin jul og et riktig godt nyttår.
ORIGINAL: kjersti:)

Så spennende da[:D] En liten nyttårsgave da! på ul altså[:D] Ønsker deg masse lyke til, går nok kjempe fint! Huske rjeg var kjempe nervøs selv!

Back
Topp