I havet av stellematter...

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Kan jeg få se hva dere har valgt og kom gjerne med hvorfor hvis det er en grunn til at dere valgte akkurat den typen.. :D

*trenger inspirasjon*

ImageUploadedByBV Forum1463594309.969085.jpg
Petite cherie fra jollyroom.
Kjøpte den fordi den hadde på en prikk de målene jeg har plass til på benken. I tillegg har den trekk som kan søles på og bare tørkes av/sprites. Om det trengs skikkelig vask tas det lett av (har glidelås) og vaskes i maskin.

Vis vedlegget 178019
Kjøpte den fordi den hadde på en prikk de målene jeg har plass til på benken. I tillegg har den trekk som kan søles på og bare tørkes av/sprites. Om det trengs skikkelig vask tas det lett av (har glidelås) og vaskes i maskin.
Jeg har også denne, bare i en annen farge :)
kjøpte den fordi den har sånn gummiaktig trekk som bare er å tørke over! Noen babyer tisser omtrent hver gang de får av seg bleia, blir mye vask hvis man bare har håndkle eller lignede under stumpen da.

Vis vedlegget 178019
Denne har vi etter storebror også. Grå med hvite prikker :) Kjempepraktisk. Har en større fra barnas hus til når han vokser fra den.

Kan jeg få se hva dere har valgt og kom gjerne med hvorfor hvis det er en grunn til at dere valgte akkurat den typen.. :D

*trenger inspirasjon*

Vi har bare en hvit med plastikktrekk som fulgte med stellebordet. Dekker den til med håndkle så ikke så nøye hvordan den ser ut :)

Back
Topp