I handlekurven din

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hva har en tendens til å havne oppi den, som egentlig ikke burde det?

Her er det sjokomelk :P Og iskaffe.

Altså jeg mener, verdens to enkleste ting å lage hjemme, mye billigere, og mye mindre sukker i om man lager det selv. Men neida, bruker sikkert 300-400kr i mnd bare på det. Håpløst, latskap :nailbiting:

Sjokolade og grandiosa.

Hjemmelaget pizza er nydelig men gubben elsker grandiosa. Sjokolade da jeg er avhengig. .. lol

Brus og sjokolade! Holdt meg unna brus hele denne uka da, såå stolt :p og gleder meg til brus i kveld ;)

Har i grunn blitt veldig flink til og ikke impulshandle, samt putte ting som ikke står på handlelista:) Godteri kjøper vi f.eks en dag i uka (fredag) og brus kjøper vi hver 14.dag som varer deretter. Største synderen er Toro tomatsuppe, det er jo like enkelt å lage selv i grunn:o I allefall billigere totalt sett..

Sjokolade...:(
Er verre å kutte ut det, enn røyken..!

Redbull :P og alt for mye økologisk så samboer river seg i håret ;)

Alpen, bixit bar eller nøttebar... Sånn 5-pakning eller kun en enkel. Og av og til en sjokomelk. Sånn går det når man handler sulten!

Straks det et kjøtt på tilbud hamstrer jeg, selv om vi gjerne kan ha flere kg i fryseren. Tror vi har et helt kyllingfjøs i fryseren akkurat nå.
Av småting/usunne ting er jeg ganske flink til å ikke impulskjøpe.

Burn, det er så godt men heldigvis handler jeg ikke så ofte så må begrense det litt :P

Hva har en tendens til å havne oppi den, som egentlig ikke burde det?

Her er det sjokomelk :P Og iskaffe.

Altså jeg mener, verdens to enkleste ting å lage hjemme, mye billigere, og mye mindre sukker i om man lager det selv. Men neida, bruker sikkert 300-400kr i mnd bare på det. Håpløst, latskap :nailbiting:
Her er det også sjokolademelk gitt :p

For mye brus

Godis. Ellers kan jeg lett impulshandle god mat, som brie og spekeskinke. Kan bli litt for dyrt iblant. :/

Back
Topp